Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Portforwarding F@ST 3890V3 DELTA modem

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Portforwarding F@ST 3890V3 DELTA modem


    Er is bij mij onlangs een nieuw modem door Delta geplaatst model: F@ST 3890V3 DELTA (Sagemcom). Het internet en de vaste telefoon en WiFi hierop werken uitstekend. Maar als ik probeer via portforwarding een poort op dit modem te openen voor externe toegang zodat ik bijv mijn NAS of andere aparatuur via een App op mijn mobiele telefoon kan benaderen en bedienen dan heb ik problemen. Als ik bij games & applicatie in de port fowarding tab kijk heb ik alleen een scroll down menu met games en kan ik mijn applicatie niet toevoegen. Als ik via de custom tab onder port forwarding de applicatie instel met het IP adres en poort nummer wordt dit in het modem geregistreerd, maar ik krijg toch via mijn App geen toegang tot die applicatie. Is er een instelling die ik vergeten ben? Is er iemand die weet hoe ik dit aan de gang krijg bij dit modem?
  • 4 Reacties

  • #2
    in het nieuwe modem kun je zo goed als niks meer instellen.
    dat is een bekend probleem, waar helaas al meerere topics over zijn.
    Laatst bewerkt door fred44nl; 30 Apr 2019, 19:16.

    Reageer


    • #3
      Heb hetzelfde probleem hier. Port forward doet het niet en kan daardoor mijn security camera niet meer van buiten benaderen sinds mijn nieuwe modem geinstalleerd is. Ik heb een paar dagen geleden een email gestuurd om de nieuwe firmware te testen, hopelijk werkt alles dan weer wel. Echter ik heb hierop helaas nog geen bevestiging (of enigerlei ander antwoord) gekregen. Is deze test al afgelopen of zo?

      Ik zie dat het laatste bericht in deze thread van 30 april is, het probleem is dus al een paar maanden bekend. De andere recentere topics hierover bieden geen oplossingen (modem in bridgemode zetten is absoluut geen optie voor mij), alleen maar bevestiging van een probleem wat mij al bekend is. Is er in de tussentijd nu nog steeds geen oplossing aangebracht door Zeelandnet?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door JCMS Bekijk bericht
        Is er iemand die weet hoe ik dit aan de gang krijg bij dit modem?
        Helaas... de enige optie is de modem/router in de bridge mode te zetten en via een gekoppelde eigen router je netwerk te beheren (dat werkt overigens prima).

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hcg1967 Bekijk bericht
          Heb hetzelfde probleem hier. Port forward doet het niet en kan daardoor mijn security camera niet meer van buiten benaderen sinds mijn nieuwe modem geinstalleerd is. Ik heb een paar dagen geleden een email gestuurd om de nieuwe firmware te testen, hopelijk werkt alles dan weer wel. Echter ik heb hierop helaas nog geen bevestiging (of enigerlei ander antwoord) gekregen. Is deze test al afgelopen of zo?

          Ik zie dat het laatste bericht in deze thread van 30 april is, het probleem is dus al een paar maanden bekend. De andere recentere topics hierover bieden geen oplossingen (modem in bridgemode zetten is absoluut geen optie voor mij), alleen maar bevestiging van een probleem wat mij al bekend is. Is er in de tussentijd nu nog steeds geen oplossing aangebracht door Zeelandnet?
          Heb je inmiddels al een reactie ontvangen van de aanmelding voor het testen van de nieuwe firmware?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X