Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Portforwarding [email protected] 3890V3 DELTA modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door gdw123 Bekijk bericht
    Vraagje,

    Hoe maak je een backup van de instellingen ik vind de optie niet
    potloodje en papier
    fred44nl in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • gdw123
    antwoordde
    Vraagje,

    Hoe maak je een backup van de instellingen ik vind de optie niet
    gdw123 in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • benie
    antwoordde
    benie in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
    Wat je support noemt, heb al meerdere keren met die gasten gemaild maar duidelijk zijn kunnen ze niet hoor.
    Dat is ook zo, maar ik denk dat het voornamelijk de procedure is dat ze daar contact onderhouden met de ISP ipv een persoon (die de harware niet rechtstreeks bij hen heeft gekocht).
    Zal waarschijnlijk met DIT hardware hetzelfde zijn (hoewel ik daarvan wel al eens een forum voorbij heb zien komen).

    Dat doen ze ook alleen de communicatie stagneert. Tussen de brei van berichten is het moeilijk volgen van een Sagemcom thread/topic. Beter zou zijn om daar een apart forum voor te maken waarin mensen de antwoorden op vragen kunnen terugvinden en er stickies staan voor veel voorkomende vragen (ideetje? klik dan op 'vind ik leuk'). Had er ook een poll voor kunnen maken maar sinds het forum 'nieuwe stijl' is die helaas niet meer actief.
    Webkabouter in Hardware- en computervragen
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Oct 2019, 21:08.

    Laat een reactie achter:


  • marijnvdgruiter
    antwoordde
    marijnvdgruiter in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Yep.
    Dus je krijgt support (netjes) op een docsis modem door de dsl-afdeling?
    Koeba in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Op een docis-kabelmodem?
    Yep.
    Webkabouter in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Ik lees [email protected]. Op een docis-kabelmodem?
    Koeba in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    [/SIZE] er is een firmware-update, die nu getest wordt.
    Wij lezen eigenlijk niets over de tests die worden gedaan. Dat er updates worden doorgevoerd is ons al lang bekend - wij zijn als testgroep echter geinteresseerd wat wij testen zodat wij dat ook kunnen testen (omdat er anders niets valt te testen).

    Testen werkt twee richtingen op - dus niet melden dat er een firmware-update is geinstalleerd en daarna afwachten of er leden van de testgroep gaan reageren als er iets niet werkt. Daarvoor ben ik geen lid van een testgroep.

    Het is overigens ook normaal dat mensen die in een testgroep zitten, daarvoor over een forum kunnen beschikken waarin testresultaten of meldingen kunnen worden gemeld en/of besproken?
    Webkabouter in Hardware- en computervragen
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Oct 2019, 16:18.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Heb toevallig nog contact gehad met de supportafdeling van Sagemcom. Het komt er dus op neer dat alle aanpassingen door de ISP kunnen worden doorgegeven waarna Sagemcom de wijzigingen doorvoert (IPv6 aan/uitzetten etc)


    er is een firmware-update, die nu getest wordt.
    daar is hier al meer over geschreven.
    fred44nl in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    in het nieuwe modem kun je zo goed als niks meer instellen. dat is een bekend probleem, waar helaas al meerere topics over zijn.
    Heb toevallig nog contact gehad met de supportafdeling van Sagemcom. Het komt er dus op neer dat alle aanpassingen door de ISP kunnen worden doorgegeven waarna Sagemcom de wijzigingen doorvoert (IPv6 aan/uitzetten etc)

    -- cut --

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2019-10-08_12-42-29.jpg
Bekeken: 1348
Grootte: 61,3 Kb
ID: 177954

    -- cut --
    Bijgevoegde bestanden
    Webkabouter in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • jpnaomi
    antwoordde
    jpnaomi in Hardware- en computervragen
    Laatst bewerkt door jpnaomi; 5 Oct 2019, 19:19.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hcg1967 Bekijk bericht
    Heb hetzelfde probleem hier. Port forward doet het niet en kan daardoor mijn security camera niet meer van buiten benaderen sinds mijn nieuwe modem geinstalleerd is. Ik heb een paar dagen geleden een email gestuurd om de nieuwe firmware te testen, hopelijk werkt alles dan weer wel. Echter ik heb hierop helaas nog geen bevestiging (of enigerlei ander antwoord) gekregen. Is deze test al afgelopen of zo?

    Ik zie dat het laatste bericht in deze thread van 30 april is, het probleem is dus al een paar maanden bekend. De andere recentere topics hierover bieden geen oplossingen (modem in bridgemode zetten is absoluut geen optie voor mij), alleen maar bevestiging van een probleem wat mij al bekend is. Is er in de tussentijd nu nog steeds geen oplossing aangebracht door Zeelandnet?
    Heb je inmiddels al een reactie ontvangen van de aanmelding voor het testen van de nieuwe firmware?
    Edwinb in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JCMS Bekijk bericht
    Is er iemand die weet hoe ik dit aan de gang krijg bij dit modem?
    Helaas... de enige optie is de modem/router in de bridge mode te zetten en via een gekoppelde eigen router je netwerk te beheren (dat werkt overigens prima).

    Webkabouter in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • hcg1967
    antwoordde
    Heb hetzelfde probleem hier. Port forward doet het niet en kan daardoor mijn security camera niet meer van buiten benaderen sinds mijn nieuwe modem geinstalleerd is. Ik heb een paar dagen geleden een email gestuurd om de nieuwe firmware te testen, hopelijk werkt alles dan weer wel. Echter ik heb hierop helaas nog geen bevestiging (of enigerlei ander antwoord) gekregen. Is deze test al afgelopen of zo?

    Ik zie dat het laatste bericht in deze thread van 30 april is, het probleem is dus al een paar maanden bekend. De andere recentere topics hierover bieden geen oplossingen (modem in bridgemode zetten is absoluut geen optie voor mij), alleen maar bevestiging van een probleem wat mij al bekend is. Is er in de tussentijd nu nog steeds geen oplossing aangebracht door Zeelandnet?
    hcg1967 in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X