Oorspronkelijk gepost door gdw123
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Portforwarding F@ST 3890V3 DELTA modem
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk berichtWat je support noemt, heb al meerdere keren met die gasten gemaild maar duidelijk zijn kunnen ze niet hoor.
Zal waarschijnlijk met DIT hardware hetzelfde zijn (hoewel ik daarvan wel al eens een forum voorbij heb zien komen).
Dat doen ze ook alleen de communicatie stagneert. Tussen de brei van berichten is het moeilijk volgen van een Sagemcom thread/topic. Beter zou zijn om daar een apart forum voor te maken waarin mensen de antwoorden op vragen kunnen terugvinden en er stickies staan voor veel voorkomende vragen (ideetje? klik dan op 'vind ik leuk'). Had er ook een poll voor kunnen maken maar sinds het forum 'nieuwe stijl' is die helaas niet meer actief.Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Oct 2019, 20:08.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtYep.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtOp een docis-kabelmodem?
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht[/SIZE] er is een firmware-update, die nu getest wordt.
Testen werkt twee richtingen op - dus niet melden dat er een firmware-update is geinstalleerd en daarna afwachten of er leden van de testgroep gaan reageren als er iets niet werkt. Daarvoor ben ik geen lid van een testgroep.
Het is overigens ook normaal dat mensen die in een testgroep zitten, daarvoor over een forum kunnen beschikken waarin testresultaten of meldingen kunnen worden gemeld en/of besproken?Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Oct 2019, 15:18.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtHeb toevallig nog contact gehad met de supportafdeling van Sagemcom. Het komt er dus op neer dat alle aanpassingen door de ISP kunnen worden doorgegeven waarna Sagemcom de wijzigingen doorvoert (IPv6 aan/uitzetten etc)
er is een firmware-update, die nu getest wordt.
daar is hier al meer over geschreven.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtin het nieuwe modem kun je zo goed als niks meer instellen. dat is een bekend probleem, waar helaas al meerere topics over zijn.
-- cut --
-- cut --
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hcg1967 Bekijk berichtHeb hetzelfde probleem hier. Port forward doet het niet en kan daardoor mijn security camera niet meer van buiten benaderen sinds mijn nieuwe modem geinstalleerd is. Ik heb een paar dagen geleden een email gestuurd om de nieuwe firmware te testen, hopelijk werkt alles dan weer wel. Echter ik heb hierop helaas nog geen bevestiging (of enigerlei ander antwoord) gekregen. Is deze test al afgelopen of zo?
Ik zie dat het laatste bericht in deze thread van 30 april is, het probleem is dus al een paar maanden bekend. De andere recentere topics hierover bieden geen oplossingen (modem in bridgemode zetten is absoluut geen optie voor mij), alleen maar bevestiging van een probleem wat mij al bekend is. Is er in de tussentijd nu nog steeds geen oplossing aangebracht door Zeelandnet?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door JCMS Bekijk berichtIs er iemand die weet hoe ik dit aan de gang krijg bij dit modem?
Laat een reactie achter:
-
Heb hetzelfde probleem hier. Port forward doet het niet en kan daardoor mijn security camera niet meer van buiten benaderen sinds mijn nieuwe modem geinstalleerd is. Ik heb een paar dagen geleden een email gestuurd om de nieuwe firmware te testen, hopelijk werkt alles dan weer wel. Echter ik heb hierop helaas nog geen bevestiging (of enigerlei ander antwoord) gekregen. Is deze test al afgelopen of zo?
Ik zie dat het laatste bericht in deze thread van 30 april is, het probleem is dus al een paar maanden bekend. De andere recentere topics hierover bieden geen oplossingen (modem in bridgemode zetten is absoluut geen optie voor mij), alleen maar bevestiging van een probleem wat mij al bekend is. Is er in de tussentijd nu nog steeds geen oplossing aangebracht door Zeelandnet?
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: