Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sagem (fast??) modem in bridge modus

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sagem (fast??) modem in bridge modus

    LATENTIETESTFOUT

    Kan geen verbinding maken met de testserver. De verbinding kan worden geblokkeerd door een firewall of er is sprake van serverproblemen. Probeer het later nogmaals.

    de volgende link is via speedtest.nl

    http://pic.nperf.com/r/3177915596801904-54kiSodQ.png

    download van 47,16 Mb/s voor een premium abo?????

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door fredroosen Bekijk bericht
    Deze is inmiddels in bridge modus gezet maar inloggen op 192.168.100.1 lukt niet met het beheer account wat op het modem staat.
    Is er een ander ww voor de bridge modus?
    als een modem in bridge modus staat, dan valt er niets meer in te stellen, dus inloggen heeft niet zo veel, of eigenlijk helemaal geen zin.

    als het modem in bridge staat, welke eigen router heb je dan ??


    download van 47,16 Mb/s voor een premium abo
    heb je dat bedraad of draadloos gemeten ??

    edit: het lijkt er op, dat de test server van Delta er uit ligt.
    Laatst bewerkt door fred44nl; 4 Mar 2019, 19:10.

    Reageer


    • #3
      fred44nl de snelheid heb ik draadloos gemeten maar met wifi analyser op mijn Motorola G5 kom ik al aan ruim 100 MB/s.
      Achter het modem staat een tplink Archer c1200 en buiten de ip-range 192.168.0.1-199 van deze router nog een d-link dir-600 192.168.0.210 voor het guesthouse.

      Reageer


      • #4
        Over dat inloggen snap ik maar voor de grap had ik gebrowsed naar 192.168.100.1 en kreeg een mooi login scherm, alleen met de gegevens op het modem kon ik hier niet inloggen vandaar mijn vraag, pure nieuwsgierigheid

        Reageer


        • #5
          Ik had dezelfde vraag, en Percies hetzelfde, wel het inlog scherm maar veder NIETS.

          Heb de delta daar over gebeld ( had ze toch aan de lijn) , maar het klopt wat er staat, zodra die in bridge staat , kun je niet meer inloggen.

          Vondt dat ook vreemd, maar wat er al staat de modem werkt nu alleen als omvorm van signaal voor het internet.

          Veder doet het niets, je zou hem van bridge modes af kunnen halen en dan kunnen inloggen en je ww kunnen aanpassen denk ik ,weet het niet zeker. En dan weer terug in bridge modus kunnen zetten.
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fredroosen Bekijk bericht
            fred44nl de snelheid heb ik draadloos gemeten maar met wifi analyser op mijn Motorola G5 kom ik al aan ruim 100 MB/s.
            voor een goed beeld zou je toch echt bedraad moeten meten.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
              Veder doet het niets, je zou hem van bridge modes af kunnen halen en dan kunnen inloggen en je ww kunnen aanpassen denk ik ,weet het niet zeker. En dan weer terug in bridge modus kunnen zetten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fredroosen Bekijk bericht
                vandaar mijn vraag, pure nieuwsgierigheid
                aagje

                Reageer


                • #9
                  Als jij het zegt, ik zou het niet weten . Ik neem dat ook gelijk van jou aan, ik heb namelijk nog nooit in kunnen logen.

                  Heb altijd in bridge modus gestaan, en ook nooit de behoefte gehad om die uit te zetten om het dan toch even te zien.

                  Ik wou wel weten waarom ik er niet in kon, dus vandaar dat ik daar wel achteraan ben gegaan. En heb ook nooit de behoefte gehad om de wifi van de modem te gebruiken.
                  Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    voor een goed beeld zou je toch echt bedraad moeten meten.
                    ondertussen werkt de speedtest van Delta weer zoals het behoort.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X