Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Licht van muis blijft branden als de PC uit staat

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Webkabouter verschilt per moederbord denk ik, bij mij was het een Asus m2m met alleen USB2.

    Jeroen, blijft het power lampje toevallig ook (lichtjes) branden na het afsluiten?, heb je dit probleem al langer of na het installeren van Windows 10/ nieuwe muis?

    Reageer


    • #17
      Alle lampjes gaan netjes uit behalve de....
      In het verleden bleef, zo af en toe, het licht van de toetsenbord ook branden maar dit gebeurt niet meer.
      De eerdere versie van windows had dit probleem niet. Mogelijk de muis eens aansluiten op 1 van de andere usb slots.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen
        De eerdere versie van windows had dit probleem niet.
        Kun je de volgende twee stappen eens proberen in Windows? :

        1- Ga naar Configuratiescherm> Hardware en geluiden > Energiebeheer> schema Instellingen wijzigen (van huidige actieve schema) > Geavanceerde energie-instellingen wijzigen> USB-instellingen> instelling voor selectieve USB-onderbreking en selecteer uitschakelen > druk op OK;

        2 - Ga naar Configuratiescherm> Hardware en geluiden > Energiebeheer> Kies het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen > Kies instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn > onderin: "Snel opstarten inschakelen (aanbevolen)" uitvinken of uitschakelen > wijzigingen opslaan

        Reageer


        • #19
          Bedankt voor de tips zo ver. Ik ga vanavond eens kijken.

          Reageer


          • #20
            Het is weekend Jeroen.

            Je hebt vast wel even tijd om te kijken en ons te voorzien van het antwoord, het antwoord waar het gehele univers... euhm..., ik bedoel iedereen hier op het forum met smart op zit te wachten!
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Het weekend komt er weer aan Jeroen. Weer alle tijd om dit probleem na te kijken. Ik wil nu wel graag een antwoord op dit topic. Komt deze niet dan ga ik dit topic alsnog als beantwoord markeren.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X