Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg bij Spotnet een foutcode 502, hoe kan ik dit oplossen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg bij Spotnet een foutcode 502, hoe kan ik dit oplossen?

    Hoi,

    Ik krijg een foutmelding 502. Ik heb alles van spotnet verwijderd van mijn computer en opnieuw gedownload en nu zegt hij dat mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet meer klopt...
    Ik heb alles juist ingevoerd, ook met @zeelandnet.nl erachter
    Hebben jullie enig idee?

  • #2
    De 502 Foutmelding in Spotnet:

    Kan geen verbinding maken. Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Authentication Failed

    De 502 foutmelding in Spotnet is berucht. Bijn iedereen die Spotnet gebruikt om te downloaden heeft de foutmelding wel eens voorbij zien komen. De oplossing voor de 502 foutmelding is gelukkig eenvoudig.

    De Spotnet 502 foutmelding heeft namelijk in bijna alle gevallen te maken met de gegevens die je van je usenet-provider hebt ontvangen. Controleer nogmaals of de gegevens die je hebt ontvangen van je provider foutloos zijn overgenomen in de Spotnet instellingen.

    Is dit het geval dan kan je provider ook een storing hebben waardoor Spotnet geen verbinding kan maken met de nieuwsgroepen-server. Vaak doet Spotnet het dan binnen een paar uur weer. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met je provider. Zij kunnen je opnieuw voorzien van je gebruikersnaam, wachtwoord en nieuwsserver-adres.

    Reageer


    • #3
      Ik heb al contact gehad en mijn gegevens kloppen, dat is het gekke. Wachtwoord en gebruikersnaam zijn gewoon juist. Ik kan ook nog in mijn email e.d. en dat zijn dezelfde gegevens. Volgens hun is er ook geen storing of iets dergelijks.

      Oorspronkelijk gepost door adje
      De 502 Foutmelding in Spotnet:

      Kan geen verbinding maken. Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet. 502 Authentication Failed

      De 502 foutmelding in Spotnet is berucht. Bijn iedereen die Spotnet gebruikt om te downloaden heeft de foutmelding wel eens voorbij zien komen. De oplossing voor de 502 foutmelding is gelukkig eenvoudig.

      De Spotnet 502 foutmelding heeft namelijk in bijna alle gevallen te maken met de gegevens die je van je usenet-provider hebt ontvangen. Controleer nogmaals of de gegevens die je hebt ontvangen van je provider foutloos zijn overgenomen in de Spotnet instellingen.

      Is dit het geval dan kan je provider ook een storing hebben waardoor Spotnet geen verbinding kan maken met de nieuwsgroepen-server. Vaak doet Spotnet het dan binnen een paar uur weer. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met je provider. Zij kunnen je opnieuw voorzien van je gebruikersnaam, wachtwoord en nieuwsserver-adres.

      Reageer


      • #4
        Installeer de classic eens: http://spotnetclassic.tk/
        Versie 1.9.0.3 draait hier als een zonnetje.

        Reageer


        • #5
          Die site werkt niet meer. Ik had deze ook al geprobeerd, omdat ik deze in eerdere conversaties al tegen was gekomen. Ik krijg de volgende melding:

          Web Page Blocked

          Access to the web page you were trying to visit has been blocked in accordance with company policy. Please contact your system administrator if you believe this is in error.

          User: ccc\balk

          URL: spotnetclassic.tk/

          Category: questionable



          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Installeer de classic eens: http://spotnetclassic.tk/
          Versie 1.9.0.3 draait hier als een zonnetje.

          Reageer


          • #6
            Die website werkt niet meer. Ik had hem ook al geprobeerd. Web page blocked geeft hij aan...

            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Installeer de classic eens: http://spotnetclassic.tk/
            Versie 1.9.0.3 draait hier als een zonnetje.

            Reageer


            • #7
              Ik ben eruit. Het blijkt dat een firewall van mijn werk alles blokkeert. Zodra ik verbinding heb met een externe client, stop hij ermee. Dat kan dus niet tegelijk! Heel erg bedankt voor jullie reacties

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Leonbal
                Ik ben eruit. Het blijkt dat een firewall van mijn werk alles blokkeert. Zodra ik verbinding heb met een externe client, stop hij ermee. Dat kan dus niet tegelijk! Heel erg bedankt voor jullie reacties
                Bedankt voor het melden Leonbal.
                Ik heb jouw antwoord als beste geselecteerd.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X