Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google Chrome werkt niet naar behoren.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google Chrome werkt niet naar behoren.

    Bij het openen van een site in Google Chrome waar ik met veel plezier mee werk krijg ik sinds vanmorgen de melding 3 meldingen bij elke Google Chrome.
    Norton Identity Safe + Norton Security Toolbar + Adoba Acrobat " is vastgelopen klik op de ballon en om de extensie opnieuw te laden"
    Na het klikken op de ballon wordt alles zwart en verschijnt alleen de werkbalk met de mappen die ik in Google Chrome heb aangemaakt. Ik kan dus geen site meer bezoeken en ook Zeelandnet die ik via een zijweg open geeft aan "er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website".
    Andere snelkoppelingen op mijn bureaublad(niet middels Chrome, kan ik zo openen. Ik vermoed de oorzaak bij Chrome. Want zowel Norton als Malware geven duidelijk aan dat alles veilig is.
    Heeft iemand een idee??? Of moet ik iemand laten komen?
    Alvast bedankt voor een positieve reactie.

  • #2
    De drie zaken die je noemt, Norton Identity Safe, Norton Security Toolbar en Adobe Acrobat, zijn alledrie programma's die binnen Google Chrome draaien als ik het zo zie. Via chrome://extensions/ (rechtsboven op Instellingen, dan Extensies) kan je deze verwijderen en zien of het probleem daarmee is opgelost. Ik denk dat je ze daarna het beste opnieuw kan installeren binnen Google Chrome.

    Reageer


    • #3
      Beste Britais,

      Is het probleem inmiddels opgelost?
      We hebben na je vraag niets meer van je vernomen.
      Graag willen we weten hoe je dit hebt opgelost.

      Reageer


      • #4
        Nee Anette,
        Het probleem is nog niet opgelost. Ik heb iemand ingeschakeld van een computerwinkel en dat liep ook niet glorieus. Zelf ben ik geen techneut en dus het werkt of het werkt niet en dan moet ik iemand inschakelen.
        Na allerlei pogingen zonder succes wordt nu mijn computer zaterdag opgehaald en gaat men proberen om Google Chrome, waar ik zo plezierig mee werk opnieuw te installeren en meteen een SDD schijf plaatsen.
        Ik kan geen orrdeel vellen over de kansen van succes, maar als je geen vertrouwen meer hebt.........?
        Begin volgende week hoop ik meer te weten. Momenteel is het nu Internet Explorer en kan niet meer beschikken over mijn mappen. Jammer, maar het is niet anders.
        Een kennis vertelde me dat Google Chrome juist zo uitstekend werkt en zonder problemen. Gelukkig kan ik me nog even behelpen met mijn laptop maar daar staan niet alle programma's/mappen op.
        Dit is het tot nu toe.

        Reageer


        • #5
          Ik ben benieuwd of diegene die je hebt ingeschakeld het probleem voor je kan verhelpen! Ik hoop het wel.

          Houd je ons op de hoogte?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Anette
            Ik ben benieuwd of diegene die je hebt ingeschakeld het probleem voor je kan verhelpen! Ik hoop het wel.

            Houd je ons op de hoogte?
            Ja dat doe ik!

            Reageer


            • #7
              Ik denk dat er iets verkeerd is gegaan en mijn antwoord als zodanig in de mist is verdwenen. Ik heb gemeld dat mijn PC inmiddels weer thuis is en na wat aanpassingen voor mij zelf werkt Google Chrome weer naar behoren.
              Nu maar even afwachten wat er gebeurt na de grote W10 up-date. Ik wil geen Defender en Norton behouden en Google Chrome in plaats van Edge. We zien wel!
              Groet Britais

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Britais
                Ik denk dat er iets verkeerd is gegaan en mijn antwoord als zodanig in de mist is verdwenen. Ik heb gemeld dat mijn PC inmiddels weer thuis is en na wat aanpassingen voor mij zelf werkt Google Chrome weer naar behoren.
                Nu maar even afwachten wat er gebeurt na de grote W10 up-date. Ik wil geen Defender en Norton behouden en Google Chrome in plaats van Edge. We zien wel!
                Groet Britais
                Fijn om te lezen dat Google Chrome nu in elk geval naar behoren werkt! Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe dat voor jou is na de update. We wachten weer even af!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X