Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Scriptfout in IE hoe kom ik er vanaf?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik zou Firefox 52 ESR eens proberen,
    die gaat net wat anders om met plugins dan de normale Firefox (52).

    Je moet dan onder : Plugins > Citrix Receiver nog veranderen naar : Altijd activeren

    Denk erom dat je hiervan de 32-bits versie download en NIET de 64-bits versie want daarbij werkt dit niet.

    Reageer


    • #17
      Sorry. Even voor de duidelijkheid. Mijn vriend en ik werken samen deeltijds van huis uit voor de zelfde werkgever.
      Hebben allebei een wat oudere desktop, een laptop en een tabblad.
      Er is door de werkgever 1 desktop, en een microsoft tabblad ter beschikking gesteld.
      Echter het meeste invoerwerk doen we op onze eigen laptops. Dit komt vooral omdat de ruimte die we als werkkamer ingericht hadden nog opgeknapt moest worden (dat is recent afgerond) en omdat de temperatuur daar nog niet goed te regelen is.
      De situatie is nu dat de automatiserings-man de opdracht heeft om alles op kantoor goed te laten functioneren en die enkeling die dan van thuis uit werkt komt dan wel een keer als er tijd over is.
      De man denkt echt wel met ons mee maar zijn hoofdtaak licht echt elders. Als hij klaar is op kantoor en de desktop functioneert niet naar behoren zal naar de ter beschikking gestelde computer gekeken worden. Misschien wordt die vervangen maar dat is voorlopig allemaal nog niet aan de orde. Dus licensies op de prive apparaten zullen hen een zorg zijn. Het printwerk is nog wel belangrijk maar ook daar zullen wel oplossingen voor gevonden worden.
      Dus als ik door wil op onze eigen lap top dan zal ik daar zelf zorg voor moeten dragen.
      Vervolgens heb ik geen enkele illusie dat ik nog enige invloed uit kan oefenen op het automatiserings-proces bij mijn werkgever. En eerlijk gezegd zou ik dat ook niet willen hoor. Maar het betekent wel dat ik voor dat werk gebonden zal zijn aan Internet explorer, excel, word enz.
      Ik wil voor mezelf ook zeker geen tabblad scherm op mijn desk top of lap top.
      Daar gebruik ik mijn tabblad wel voor.
      Ik heb in een duister verleden al eens met fire fox geprobeerd te werken en wat ik me daar van herinner was dat ik best veel computer-kennis moet hebben en daar heb ik eigenlijk al wel een beetje mijn zakken van vol.
      Google chrome lijkt best veel op Internet explorer, dus daar zal ik dan misschien aan moeten geloven, maar ik ben bang dat als die straks alle klanten overgepikt heeft van Internet explorer ook zij in slaap zullen sukkelen en de ellende daar ook zal beginnen.
      En dan kan ik dus weer over stappen.
      Ik heb er eigenlijk allemaal niet zo veel zin in. Is er nu niet gewoon een mogelijkheid om die script-ellende in Internet Explorer te stoppen? Ik was al blij dat alle (oudere computers en laptops) nu draadloos werken, en onze wifi/netwerk printer goed draait. Ik heb de Nas server bijna voor elkaar en de Belkin hub zorgt (meestal) dat de overige apparaten ook overal vandaan werken.
      Ik zou zo graag mijn energie willen steken in daadwerkelijk werken met de computer zonder me druk te maken over het functioneren van computer en randapparatuur dus als u nog eens zo'n student weet? graag?
      Ik moet overigens nog naar dat artikel van schoone PC kijken. Misschien dat ik daar iets aan heb. Ik hoop het echt.

      Reageer


      • #18
        Corina, maak even een afspraak met een student via het formulier op https://www.studentaanhuis.nl/

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X