Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Last van een blue screen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Last van een blue screen

    Ik heb de laatste tijd last van een blue screen.
    en weet zelf niet zo goed wat ik daar aan moet doen
    -----------
    Probleemhandtekening:
    Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
    Landinstelling-id: 1043

    Aanvullende informatie over dit probleem:
    BCCode: 116
    BCP1: FFFFFA80086374E0
    BCP2: FFFFF88003F0F694
    BCP3: 0000000000000000
    BCP4: 0000000000000002
    OS Version: 6_1_7601
    Service Pack: 1_0
    Product: 768_1

    Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
    C:\Windows\Minidump\082416-44085-01.dmp
    C:\Users\bloem\AppData\Local\Temp\WER-138419-0.sysdata.xml

    Lees de onlineprivacyverklaring:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?link...8&clcid=0x0413

    Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
    C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

    kan er iemand me helpen?

  • #2
    Kijk eens op de volgende pagina:
    http://answers.microsoft.com/en-us/w...136e7f8?auth=1

    Waarschijnlijk moet je dus de drivers van je videokaart updaten.

    Reageer


    • #3
      Merietje, je kunt het beste BlueScreenView gebruiken om te zien wat de reden is van de crash. Dit programma geeft aan wat er verantwoordelijk is voor de crash.
      Een ander vergelijkbaar programma is WhoCrashed.

      Reageer


      • #4
        Naast de tips van Jos en GoeRoe (welke zeker zinvol zijn) zou ik eerst proberen
        deze update er op te zetten.

        Reageer


        • #5
          Hallo Merietje, is het probleem inmiddels opgelost?

          Reageer


          • #6
            nee het lukt niet

            Reageer


            • #7
              Misschien een idee om er eens een specialist naar te laten kijken.

              Reageer


              • #8
                Misschien dat Ries je kan helpen

                Reageer


                • #9
                  ik weet gewoon niet hoe dit werkt

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door merietje
                    ik weet gewoon niet hoe dit werkt
                    Op dat screenshot is te zien dat de crash wordt veroorzaakt door iets met de videokaart (caused by dxgkrnl.sys)

                    Als je er zelf niet uitkomt, dan:

                    Misschien een idee om er eens een specialist naar te laten kijken.

                    Reageer


                    • #11
                      Er worden hier en daar wat tips gegeven zoals het uitzetten van Nvidia Surround met CTRL+ALT+S of CTRL+ALT+R.

                      In elk geval zou ik het stuurprogramma updaten. En, wat Vulpen schrijft

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                        Er worden hier en daar wat tips gegeven zoals het uitzetten van Nvidia Surround met CTRL+ALT+S of CTRL+ALT+R.

                        In elk geval zou ik het stuurprogramma updaten. En, wat Vulpen schrijft
                        Klik jij dan ook eens op het hartje!

                        Reageer


                        • #13
                          Indien het hier nog steeds gaat om deze laptop

                          Zou je deze driver nog eens kunnen proberen.

                          Anders kun je altijd dit programma
                          gebruiken wat alle updates voor je systeem laat zien.

                          Reageer


                          • #14
                            Hi merietje,

                            Ben je er nog uit gekomen? Een expert er naar laten kijken?
                            Wat is de oplossing?

                            Reageer


                            • #15
                              Hi merietje,

                              Doordat een reactie uitblijft ga ik er vanuit dat er een expert naar heeft gekeken.
                              Mocht het zo zijn dat je nog vragen hebt, stel ze gerust. We beantwoorden ze graag!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X