Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Malwarebytes - Anti-Malware Premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Malwarebytes - Anti-Malware Premium


  • #2
    Hallo Britais..
    Ik gebruik de gratis versie.
    Die doet ook goed werk.
    Ik heb het op alle Windows pcs.laptops draaien.

    Reageer


    • #3
      In de versie van Norton die je gebruikt, zit toch al een Spywarebescherming?
      Het is nooit verstandig 2 programma''s dit actief te laten bewaken.

      Beter is dan zelf ( handmatig) af en toe met de Free versie van Mbam te scannen.

      Heb je geen Spywareprotectie in je versie van Norton, dan kan je de Premiumversie installeren. Deze is inderdaad na een proefperiode niet gratis.

      Maar Norton Scurity Premium biedt het wel: http://nl.norton.com/norton-security-with-backup In dat geval volstaat handmatig af en toe met de Free versie van Mbam scannen.

      Je surfgedrag is verder heel belangrijk.
      Gebruik je gezond verstand en wees voorzichtig met dowloaden van dubieuze sites.
      Als je een waarschuwing krijgt van je protectie, is dat vaak niet voor niets.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door internetsurfer
        Hallo Britais..
        Ik gebruik de gratis versie.
        Die doet ook goed werk.
        Ik heb het op alle Windows pcs.laptops draaien.
        Moet je dan na elke proefperiode weer opnieuw beginnen aan een volgende proefperiode?

        Reageer


        • #5
          Schakel de proefperiode gewoon uit: https://support.malwarebytes.org/cus...ons-?b_id=6438

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Schakel de proefperiode gewoon uit: https://support.malwarebytes.org/cus...ons-?b_id=6438
            Ga ik porberen Ptrol, ik wacht nog even af tot het weekend voor verdere reacties, maar tot op heden is dit het beste antwoord en zal dat dan ook kenbaar maken. Hoe ik dit volgens de regels doe moet ik nog even uitvissen?!?

            Reageer


            • #7
              Dat doe je als volgt:
              Onderaan elk antwoord dat gegeven wordt, zie je dit staan:
              [img]4217e79f-416c-4710-939a-cdee7f4d4716.jpg[/img]

              Ga naar het antwoord dat je het beste vindt en click in het antwoord op Beste Antwoord.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                In de versie van Norton die je gebruikt, zit toch al een Spywarebescherming?
                Het is nooit verstandig 2 programma''s dit actief te laten bewaken.

                Beter is dan zelf ( handmatig) af en toe met de Free versie van Mbam te scannen.

                Heb je geen Spywareprotectie in je versie van Norton, dan kan je de Premiumversie installeren. Deze is inderdaad na een proefperiode niet gratis.

                Maar Norton Scurity Premium biedt het wel: http://nl.norton.com/norton-security-with-backup In dat geval volstaat handmatig af en toe met de Free versie van Mbam scannen.

                Je surfgedrag is verder heel belangrijk.
                Gebruik je gezond verstand en wees voorzichtig met dowloaden van dubieuze sites.
                Als je een waarschuwing krijgt van je protectie, is dat vaak niet voor niets.
                Het beste antwoord kwam weer van Ptrol: Ik gebruik Norton Security Premium en die voorziet in spyware, malware et cetera. Ik installeer de GRATIS versie(want dat ging dus niet goed) en laat dit programma af en toe de zaak eens "nazien".
                Ptrol weer bedankt voor je positieve advies. Hiermee is mijn vraag beantwoord.
                Aan de host: Petrol gaf het beste antwoord voor ijn probleem. De volgorde van het aangeven van Beste antwoord en beantwoorden zal waarschijnlijk niet correct zijn, maar wel goed bedoeld.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door internetsurfer
                  Hallo Britais..
                  Ik gebruik de gratis versie.
                  Die doet ook goed werk.
                  Ik heb het op alle Windows pcs.laptops draaien.
                  Volgens mij was dit het eerste juiste antwoord....
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X