Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutcode Windows 10 bij downloaden apps.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutcode Windows 10 bij downloaden apps.

    Mijn tablet is opnieuw geinstalleerd met Windows 10. Nu kan ik sommige apps niet meer downloaden. Dit betreft o.a de apps van NOS, NU.nl en KOBO. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding: Fout nr 0x80070001, met de "opdracht": probeer het opnieuw, wat natuurlijk niet tot het gewenste resultaat leidt.
    NB op internet circuleert dezelfde fout voor het maken van een backup, maar de daar gegeven oplossing functioneert niet.

    Wie heeft een oplossing??
    Rob

  • #2
    Heb je alle Updates al opgehaald?
    Welke Bitdefender Security staat erop?
    Is deze compatible met Win10?

    'k Zou anders eens een andere aio proberen om uit te sluiten of het in Bitdefender zit.

    Je hebt opnieuw geinstalleerd?
    Heb je een upgrade uitgevoerd of stond Win10 er op?

    Reageer


    • #3
      Dag Ptrol
      Goed om je weer te "horen".
      De antwoorden: W10 stond er al op, maar ik heb een nieuwe update - preview build 14295 - geinstalleerd. Bitdefender Total Security 2016 is volgens mij compatible met W10.
      Overigens, ik heb nog een aantal andere apps geprobeerd te downloaden, maar met hetzelfde resultaat.
      Op mijn desktop en op de laptop van mijn vrouw heb ik dezelfde preview staan en daar werkt de Store zonder problemen.
      Ben benieuwd naar je commentaar!
      Overigens: de live-tiles werken nog steeds!!

      Rob

      Reageer


      • #4
        Troubleshooter voor Win10 Apps al geprobeerd?

        Reageer


        • #5
          Kende het bestaan ervan niet, ga er achteraan!
          Rob

          Reageer


          • #6
            Ik heb de troubleshooter gedraaid; antwoord: Probleem kan niet met Probleemoplosser worden vastgesteld. Ik heb het probleem nu ook in een Windows-forum geplaatst, maar daar nog geen antwoord gekregen.

            Zou het zinvol zijn om een schone windows installatie uit te voeren, of heb je nog alternatieven?
            Rob

            Reageer


            • #7
              Zie ook: http://windowsreport.com/windows-10-...4251-problems/
              Je ziet dat de error meer voorkomt en niet gerepareerd kan worden.
              Inmiddels al ok of schone installatie teruggezet?

              Deze versie lijkt me nog niet "rijp" voor consumptie!!

              Reageer


              • #8
                1 tip. Nooit een preview installeren. Zo te zien is dit meer bedoeld voor testers en ontwikkelaars.

                Reageer


                • #9
                  Naar aanleiding van het vorig bericht. Kijk eens op deze link " https://insider.windows.com/ " en speel het filmpje af.
                  Maakt alles duidelijk.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X