Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Energiecontract loopt binnenkort af.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Heb ik ook gehad Fred ,Van een totaal ander persoon met de zelfde achternaam
    Had ik vorig jaar
    maar het blijft akelig stil rond Delta ,op mijn vraag

Reageer

Ik ben nog steeds Wachtende ,bekend verschijnsel

Reageer

Het verschil is dat wanneer je een variabel contract hebt zonder loopduur, dat je dan meer betaalt voor de energielevering dan wanneer je wel een contact met een bepaalde loopduur hebt.

De exacte verschillen kan je terugvinden in de prijsoverzichten via https://www.delta.nl/downloads
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
          Het verschil is dat wanneer je een variabel contract hebt zonder loopduur, dat je dan meer betaalt voor de energielevering dan wanneer je wel een contact met een bepaalde loopduur hebt.

De exacte verschillen kan je terugvinden in de prijsoverzichten via https://www.delta.nl/downloads
          Met deze opmerking maak je het nog onduidelijker.
          Op het overzicht met prijzen staat onder het kopje "Variabele prijs voor 1 jaar en voor onbepaalde tijd.." maar één prijs voor enkel- of dubbeltarief.
          Als je de keuze hebt om de variabele prijs voor één jaar vast te zetten, waarom dan ook nog een keuze om een vaste (hogere) prijs voor één jaar vast te zetten?
          Een variabel contract lijkt per definitie "zonder loopduur", als er een aparte keuze voor vaste prijzen voor 1 of 3 jaar mogelijk is.
          Er is iets helemaal krom door het op deze manier op het prijsoverzicht op te nemen....of ben ik de enige die zo slecht begrijpend Nederlands kan lezen...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            Er is iets helemaal krom door het op deze manier op het prijsoverzicht op te nemen....of ben ik de enige die zo slecht begrijpend Nederlands kan lezen...
            nee, Jos, ik snap het ook niet.
            als ik het goed begrijp, dan heb je een prijs voor 3 jaar vast.
            en ook een prijs voor 1 jaar vast, beide met enkel en/of dubbeltarief.
            tot zover is het wel logisch.

maar dan: er is een contractmogelijkheid met een variabele prijs met een looptijd van 1 jaar, waarbij de prijs dus per maand kan worden aangepast.
            daarnaast is er precies hetzelfde contract, maar dan met een onbepaalde looptijd, waarbij eveneens de prijs aangepast kan worden.

hopelijk heb ik het goed begrepen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

nee, Jos, ik snap het ook niet.
              als ik het goed begrijp, dan heb je een prijs voor 3 jaar vast.
              en ook een prijs voor 1 jaar vast, beide met enkel en/of dubbeltarief.
              tot zover is het wel logisch.

maar dan: er is een contractmogelijkheid met een variabele prijs met een looptijd van 1 jaar, waarbij de prijs dus per maand kan worden aangepast.
              daarnaast is er precies hetzelfde contract, maar dan met een onbepaalde looptijd, waarbij eveneens de prijs aangepast kan worden.

hopelijk heb ik het goed begrepen
              Helemaal..lijkt me. Je bent dus gek als je voor een jaarcontract kiest om dan voor de vaste prijs te gaan, als de variabele prijs duurder is. Lijkt alsof een winkel twee producten, waarvan alleen het etiket verschilt, maar die verder precies hetzelfde zijn, voor een verschillende prijs verkoopt..

Reageer

Kijk dit ontgaat me ook ,jullie snappen het ,maar Delta blijkbaar niet
                Wat ga ik er op vooruit als ik het voor een jaar vastzet?
                dus geen variabele prijs van een jaar ?
                krijg je het als je voor een jaar vastzit een korting van €50,00?
                ook daar geen antwoord op?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                  krijg je het als je voor een jaar vastzit een korting van €50,00?
                  daarop kan ik je het antwoord wel gevenen dat is: Neen.
                  als je iets wil bereiken, dan moet je een contract voor 3 jaar vast nemen.
                  en dat likt me zo gek niet, want de algemene tendens is dat de kale eniergieprijzen doorgaan met stijgen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

Nou Matthijs dan weet ik het goed gemaakt ,geef mij dan een passende aanbieding voor een jaar,dan stuur ik mijn gegevens naar je toe ,dan kan er een aanbieding volgen?
                    Dan weten we allebei wat het loont?
                    Groet Koekeroe

Reageer

daarop kan ik je het antwoord wel gevenen dat is: Neen.
                      als je iets wil bereiken, dan moet je een contract voor 3 jaar vast nemen.
                      en dat likt me zo gek niet, want de algemene tendens is dat de kale eniergieprijzen doorgaan met stijgen.
                      Nou Fred een nieuwe klant krijgt ook korting ,als zij mij willen behouden doen ze maar moeite ,om ook iets terug te krijgen,zo niet even goede vrienden en dan is het ook voor andere mensen duidelijk ,dat je als trouwe klant niks te verwachten hebt????????
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 1 week geleden.

Reageer

En zie alweer ,Geen enkele reactie voor een nieuw aanbod

Reageer

Had je dit dan verwacht ???
                          Neem al energie vanaf 1980 af van Delta ( PZEM )
                          Maar een aanbieding,nog nooit gezien.

Reageer

als je als bestaande klant iets van een aanbieding wilt hebben, dan zul je dr om moeten gaan.
                            dat is niet alleen hier zo, maar dat is ook bij andere leveranciers van producten en diensten zo.
                            daar komt bij, dat dat al heel lang zo is en volgens mij ook niet snal zal veranderen.
                            kortom, doe er zelf iets aan !!!

Reageer

Moet je dan gaan lobbyen met de klantenservice ???
                              Geef maar enkele tips,ben hier wel benieuwd naar.

Reageer

als je als bestaande klant iets van een aanbieding wilt hebben, dan zul je dr om moeten gaan.
                                dat is niet alleen hier zo, maar dat is ook bij andere leveranciers van producten en diensten zo.
                                daar komt bij, dat dat al heel lang zo is en volgens mij ook niet snal zal veranderen.
                                kortom, doe er zelf iets aan !!!
                                laat maar horen Fred ,Ben ik met Jean eens,ik denk dat we dan op die € 50,00 terug komen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X