Webmail Log in

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Energiecontract loopt binnenkort af.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Energiecontract loopt binnenkort af.

mijn huidige energiecontract met Delta loopt per 31-12-2019 af.
    daarom heb ik een email ontvangen met een verlengingsvoorstel.
    de genoemde energieprijzen zijn zoals vermeld in het prijsoverzicht van 1-11-2019.

betekent dit dat ik energie kan afnemen tegen de in het voorstel genoemde prijzen ??
  • 16 Reacties

Hou je er rekening ermee Fred dat op 1 januari de prijzen weer naar beneden gaan
    sluit je nu een contract af ,ben je de pineut , ?//
    Laatst bewerkt door koekeroe; 6 dagen geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
      Hou je er rekening ermee Fred dat op 1 januari de prijzen weer naar beneden gaan
      waar baseer je dat op ??

Reageer

Vorig jaar rond deze tijd stond er ook iets over op over verlenging 2 keer in een jaar worden de prijzen aan gepast
        ik zou eerst de nieuwe prijzen van 2020 afwachten ,en dan verlengen Fred

Reageer

Vorig jaar rond deze tijd stond er ook iets over op over verlenging 2 keer in een jaar worden de prijzen aan gepast
          ik zou eerst de nieuwe prijzen van 2020 afwachten ,en dan verlengen Fred
          in juli 2019 is hier een discussie over geweest.
          dat energiecontract werd verlengd per 1 juli, maar met de prijzen van 1 mei.
          dus denk ik dat de prijzen per maand worden aangepast.
          maar ik hou het in de gaten.

wat gebeurt er als ik het contract helemaal niet verleng ??

Reageer

Voor die eerdere discussie was o.a. ik verantwoordelijk. Tegenwoordig worden de prijzen inderdaad vaker aangepast, per de 1e van de maand. Daarop waren 1 of 2 uitzonderingen van maanden waar dat niet gebeurt, welke dat zijn weet ik niet meer.
            Met de verlaging per 1 jan a.s. bedoelt Koekeroe waarschijnlijk de wijzigingen in de energiebelasting. Dat heeft geen invloed op je contractafspraak die gaat over leveringstarieven.
            Als je ingaat op het aanbod met de prijs van 1/11 en de prijzen van 1/12 blijken lager te zijn, kun je (als je nog binnen de bedenktermijn van 2 weken zit) het contract annuleren en alsnog voor een contract met prijzen per 1/12 kiezen. Als 1/12 niet de uitzondering was, dat er geen nieuwe prijzen worden vastgesteld..
            Misschien verstandig dus om je pas eind november vast te leggen, zodat 1/12 nog binnen je bedenktijd valt!
            Als je geen nieuw contract afsluit worden de variabele prijzen gehanteerd en voor de "duidelijkheid" hanteert Delta het begrip "Variabele prijs voor 1 jaar en voor onbepaalde tijd" waardoor je helemaal niet meer weet waar je aan toe bent, omdat ze met dat begrip alle kanten op kunnen (waarschijnlijk die, welke voor hen het voordeligst is!)
            Laatst bewerkt door Jos; 6 dagen geleden.

Reageer

ondertussen heb ik natuurlijk op diverse sites de prijzen vergeleken.
              en daar wordt je kompleet gestoord van; wat een ongeloofelijke warboel.
              bij de ene zijn de kale energieprijzen lager, maar de leveringskosten hoger.
              bij de ander is dat precies andersom.
              waar het op neer komt, is dat totale jaarsom alleen maar lager uitvalt vanwege de welkomst korting.
              maar ja, die krijg je niet als je bij Delta blijft.
              de vaste klanten betalen immers het volle pond.
              maar dat is niet alleen bij Delta zo.

Reageer

Ik ben het roerend eens met je Fred ,Voor de vaste klanten van Delta doen ze niks
                Je ziet door de bomen het bos niet meer,en ik denk toch elke Euro is er een

Reageer

Elke maand bieden we nieuwe vaste prijzen aan voor 1 of 3 jaar. Ieder half jaar wijzigen de variabele leveringsprijzen. Op het moment dat je nu je energiecontract verlengd worden de leveringsprijzen gehanteerd van November 2019. Via de volgende link vind je de huidige tarieven

Reageer

Ja Jos het is zo wat je schrijft,maar bij een Variabele prijs kun je weg wanneer je wilt
                    Ik ben ook aan het uitkijken,mensen genoeg die elk jaar weg gaan ,en er toch baat mee hebben in hun beurs
                    maar er zitten ook rotte appels in de aanbieders,als je alles goed leest
                    Ik vind het nog steeds een moeilijk punt
                    Groet Koekeroe

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                      Elke maand bieden we nieuwe vaste prijzen aan voor 1 of 3 jaar. Ieder half jaar wijzigen de variabele leveringsprijzen. Op het moment dat je nu je energiecontract verlengd worden de leveringsprijzen gehanteerd van November 2019. Via de volgende link vind je de huidige tarieven
                      Als de variabele prijzen elk half jaar wijzigen dan slaat de omschrijving "Variabele prijzen voor 1 jaar, voor onbepaalde tijd...." toch helemaal nergens op... Alleen "Variabele prijzen" zou volstaan en anders toevoegen voor een half jaar i.p.v. 1 jaar zou toch veel duidelijker zijn.... Waarom wordt er gekozen voor zo een onduidelijk, niet de lading dekkende omschrijving??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                        Beste Edwin
                        Wat hou k er aan over ,als ik een jaarcontract neem ,inplaats een variabele levering
                        Dit is toch enkel die € 50,00 die je krijgt
                        Of zit ik er helemaal naast?
                        Ik hoor graag je antwoord?
                        Groet koekeroe

Reageer

Ik geloof dat het een moeilijke vraag is voor Delta???????

Reageer

Ik geloof dat het een moeilijke vraag is voor Delta???????
                            ik had per email een totaal vrekeerde aanbieding gekregen.
                            daar heb ik op gereageerd en je raad het al ....................

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

ik had per email een totaal vrekeerde aanbieding gekregen.
                              daar heb ik op gereageerd en je raad het al ....................
                              Binnen de kortste keren duizendmaal excuses en als goedmakertje een jaar lang gratis energie..??

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X