Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Half-jaarnota

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Half-jaarnota

Beste,

Wij huren zonnepanelen via onze woningbouw en nemen bij Delta energie af. Voor de verrekening van de huur voor deze zonnepanelen vraagt de woningbouw nu om de meest recente jaarnota. Daar wij nog geen jaar terug zijn overgestapt, hebben wij geen recente jaarnota ontvangen. Volgens de woningbouw zou er ook een nota per half-jaar direct op te vragen zijn bij de energieleverancier. Ik kan hier echter geen informatie over vinden.

Hoe kan ik een nota aanvragen per half-jaar?

Met vriendlijke groet,

J. Hoekstra
  • 2 Reacties

Zover ik weet geeft Delta 1x per jaar een eind afrekening (of je verhuist enz). (ofwel een eind-nota).
    Mocht dit niet zo zijn zal dit verbeterd worden denk ik .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Hoekstra Bekijk bericht
      Beste,

Wij huren zonnepanelen via onze woningbouw en nemen bij Delta energie af. Voor de verrekening van de huur voor deze zonnepanelen vraagt de woningbouw nu om de meest recente jaarnota. Daar wij nog geen jaar terug zijn overgestapt, hebben wij geen recente jaarnota ontvangen. Volgens de woningbouw zou er ook een nota per half-jaar direct op te vragen zijn bij de energieleverancier. Ik kan hier echter geen informatie over vinden.

Hoe kan ik een nota aanvragen per half-jaar?

Met vriendlijke groet,

J. Hoekstra
      Neem even telefonisch contact op via 0118 22 55 00 Zij kunnen je hierover verder informeren. De nota's zijn ook in te zien via het MijnDELTA account op https://www.delta.nl/MijnDELTA

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X