Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Contract afsluiting

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Contract afsluiting

Via "mijn delta" geprobeerd een vraag te stellen, dit werkt niet; site is niet beschikbaar. Vervolgens geprobeerd een "chat" te starten'werkt ook al niet.
    Telefoonnummer is niet echt te vinden dus hierbij. Per 1-7-19 nieuw contract met ander energiebedrijf. Laatste opgave meterstanden de week ervoor al doorgegeven en ook bekend bij de Delta. Wel al voorschot betaald. Wanneer krijg ik de verrekening terug.
  • 3 Reacties

Oorspronkelijk gepost door Toof Bekijk bericht
    Via "mijn delta" geprobeerd een vraag te stellen, dit werkt niet; site is niet beschikbaar. Vervolgens geprobeerd een "chat" te starten'werkt ook al niet.
    Telefoonnummer is niet echt te vinden dus hierbij. Per 1-7-19 nieuw contract met ander energiebedrijf. Laatste opgave meterstanden de week ervoor al doorgegeven en ook bekend bij de Delta. Wel al voorschot betaald. Wanneer krijg ik de verrekening terug.
    Ik wil dit graag voor je nakijken. Stuur je klantgegevens door naar forumbeheer@zeelandnet.nl.

(Ps. op de chat zijn we beschikbaar van 9:00 tot 21:00 elke dag.)

Reageer

Misschien kun je een mailtje sturen naar Forumbeheer@zeelandnet.nl, of het nummer 0118-225500 bellen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Toof Bekijk bericht
        Chat werkt inmiddels, de 'Veel gestelde vragen' link @

https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=Dennis,Company={F0E5A510-6975-4FC4-A0B3-CFC8064D5D13},TS=DELTANL_2016,question=REF(doelgro ep):STR(MMEcons)

is dood. Wellicht dat de betreffende Dennis met vakantie is?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X