Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw energiecontract voor 3 jaar vast per 1 juli regelen....een drama!

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door antwoord Bekijk bericht
    Voor zover ik weet is dat Delta in Juli en Januari haar prijzen vaststelt en jij zodoende tussen wal en schip valt in Mei, omdat men dan al de tarieven voor Juli hanteert.
    Toch maar even met Delta bellen, omdat je zo misschien toch nog in het oude tarief zou kunnen vallen.
    Goed lezen heb je niet geleerd op school?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      En alle andere trouwe klanten, die hiermee het schip in gegaan zijn, die worden aan de telefoon afgepoeierd!

Ik ging er werkelijk vanuit dat zoals we gewend waren we 1 jan/juli weer konden verlengen.
      Er stonden wel prijzen in de mail, maar ik werd er niet op geattendeerd dat dit nu maandelijks werd vastgesteld en je in mei per 1 juli wel kon verlengen, maar dat dan de prijzen van mei zouden gelden.
      Toen ik daar achter kwam was de bedenktijd al verstreken.
      Ze zal weer een keer niet wat te zeiken hebben.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door antwoord Bekijk bericht
        Voor zover ik weet is dat Delta in Juli en Januari haar prijzen vaststelt en jij zodoende tussen wal en schip valt in Mei, omdat men dan al de tarieven voor Juli hanteert.
        Toch maar even met Delta bellen, omdat je zo misschien toch nog in het oude tarief zou kunnen vallen.
        Cursus 'Begrijpend Lezen' zal je goed doen!

Reageer

Het ziet er niet naar uit dat er nog een reactie van Delta gaat komen.....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            Het ziet er niet naar uit dat er nog een reactie van Delta gaat komen.....
            klacht indienen bij klachtenkompas

Reageer

Jos Ik ga dit even navragen bij mijn collega's. Je ontvangt snel een reactie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                Jos Ik ga dit even navragen bij mijn collega's. Je ontvangt snel een reactie.
                Wat mag ik onder "snel" verstaan, topic staat al ruim een week open..........??

Reageer

het antwoord wat ik kreeg te lezen toen ik het vroeg (van info@deltaenergie.nl) :
                  De variabele leveringsprijzen per 1 juli 2019 zijn inderdaad gedaald ten opzichte van 1 januari 2019. Ten opzichte van 3 jaar geleden zijn de leveringsprijzen gestegen en aangezien u uw contract 3 jaar geleden had verlengd zijn voor u de prijzen niet gedaald.
                  De één jaar en drie jaar vaste leveringsprijzen van de maand juli zijn hetzelfde als de leveringsprijzen van de maand mei.
                  Indien u toch uw contract wenst te verlengen kunt u ons dit laten weten per e-mail. Geef hierin aan welke looptijd dat u kiest en vermeld hierbij uw DELTA klantnummer. Deze e-mail kunt u sturen naar info@deltaenergie.nl.
                  Laatst bewerkt door Terster; 1 week geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
                    het antwoord wat ik kreeg te lezen toen ik het vroeg (van info@deltaenergie.nl) :
                    De variabele leveringsprijzen per 1 juli 2019 zijn inderdaad gedaald ten opzichte van 1 januari 2019. Ten opzichte van 3 jaar geleden zijn de leveringsprijzen gestegen en aangezien u uw contract 3 jaar geleden had verlengd zijn voor u de prijzen niet gedaald.
                    De één jaar en drie jaar vaste leveringsprijzen van de maand juli zijn hetzelfde als de leveringsprijzen van de maand mei.
                    Indien u toch uw contract wenst te verlengen kunt u ons dit laten weten per e-mail. Geef hierin aan welke looptijd dat u kiest en vermeld hierbij uw DELTA klantnummer. Deze e-mail kunt u sturen naar info@deltaenergie.nl.
                    Dat is wederom een verhaal dat niet klopt. Ik heb sinds april de prijswijzigingen gevolgd en die waren elke maand anders en werden t/m mei pas de eerste van de betreffende maand online gezet. Over juni zijn geen nieuwe prijzen verschenen, maar eind juni verscheen het overzicht waar 1 juli boven stond.
                    Er is mij toen telefonisch door de klantenservice verteld, dat juli eigenlijk juni moest zijn en dat er per 2 juli een nieuw overzicht voor juli zou verschijnen. Dat laatste is er dus tot op heden niet!
                    Kortom: door de klantenservice worden er allerlei verschillende dingen verteld en beloofd en als je dan om duidelijkheid vraagt blijft het ijzingwekkend stil! Zou er misschien inmiddels een prijs zijn voor de meest onbetrouwbare energieleverancier, want dan weet ik wel wie ik ga nomineren!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                      Zou er misschien inmiddels een prijs zijn voor de meest onbetrouwbare energieleverancier, want dan weet ik wel wie ik ga nomineren!
                      En toch nog klant? Bij zo'n tent? Bijzonder.

Reageer

Als de info niet klopt, en bellen blijkbaar ook andere info oplevert. Is het nodig om dit detail uitgezocht te krijgen.
                        Zou ik https://www.delta.nl/klantenservice/klacht-melden gebruiken.
                        Het is er voor toch?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          En toch nog klant? Bij zo'n tent? Bijzonder.
                          En jij?

Reageer

In juni worden de tarieven niet aangepast. Deze zijn in juni altijd gelijk aan de maand mei. Hetzelfde geld overigens ook voor december. Die tarieven zijn gelijk aan die van november. Van mijn collega's begrijp ik ook dat de tarieven voor juli, die dit jaar gelijk zijn aan mei en juni, voor het einde van de maand bekend waren. Deze zijn terug te vinden via https://www.delta.nl/downloads. Bij het verlengen/aanvragen van een contract worden altijd de leveringsprijzen gehanteerd van de datum van aanvraag en niet van de startdatum van het contract.

De leveringsprijzen zijn niet veranderd in mei, juni, juli, maar de kosten van het TV Basis pakket zijn wel gestegen. Het vastrecht waarover je het hebt zijn kosten voor de netbeheerder. Deze worden niet door DELTA bepaald, maar factureren wij voor de netbeheerder.

Waarom je niet teruggebeld bent kan ik helaas niet aangeven. Mogelijk is er iets fout gegaan bij het doorzetten van een terugbelverzoek. Ik zal die feedback doorgeven aan de betreffende afdeling.
                            A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X