Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe mini-gateway koppelen aan bestaande deltainzicht account

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe mini-gateway koppelen aan bestaande deltainzicht account

    Is er een mogelijkheid om een nieuwe mini-gateway te koppelen aan een bestaande account van mijndeltainzicht? De gebruiksaanwijzing in het doosje zegt registreren maar er is al een account.
  • 9 Reacties

  • #2
    een mini-gateway kan ook aan een bestaand Delta-account worden gekoppeld.

    Reageer


    • #3
      Ik kan de knopjes niet vinden waar ik op moet drukken.

      Reageer


      • #4
        het groene ledje kan ook ingedrukt worden.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-04-13 om 20.40.26.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 73,6 Kb
ID: 173710

        Reageer


        • #5
          De verbinding met het Wifinetwerk is al gemaakt. Het gaat om het koppelen van de nieuwe MAC-ID aan de bestaande account.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door tilroes2 Bekijk bericht
            De verbinding met het Wifinetwerk is al gemaakt. Het gaat om het koppelen van de nieuwe MAC-ID aan de bestaande account.
            daarvoor ga je naar www.mijndeltainzicht.nl
            wat gaat daar dan mis ??

            Reageer


            • #7
              Dat dat ik daar geen mogelijkheid zie om de Nieuwe MAC-ID in te stellen...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door tilroes2 Bekijk bericht
                Dat dat ik daar geen mogelijkheid zie om de Nieuwe MAC-ID in te stellen...
                wat zie je staan bij Netwerkoverzicht ??

                ​​​​​​​​

                Reageer


                • #9
                  Niet actief staat er. Met de ID van de oude gateway
                  .

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door tilroes2 Bekijk bericht
                    Niet actief staat er. Met de ID van de oude gateway
                    .
                    aahhh, oude gateway
                    dit kun je zelf niet goed krijgen.
                    stuur een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
                    vermeld jouw klantnummer, omschrijf het probleem en het serienummer en mac-adres van de nieuwe gatgeway.
                    met die gegevens kan men dan de oude gateway verwijderen en de nieuwe invoeren.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X