Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuw energiecontract afsluiten

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuw energiecontract afsluiten

Per 1 juli loopt ons 3-jarig energiecontract af.
    Tegen die tijd willen we uiteraard eens verder rondkijken.

Ik vraag me dan ook af of akties zoals https://www.delta.nl/energie/elektri...r-zeeuws-groen ( met 3 maanden gratis stroom ) dan ook gelden voor klanten die hun Delta contract zouden willen verlengen.
  • 14 Reacties

dat gaat volgens de actievoorwaarden niet lukken:

Dit actieaanbod geldt als u de laatste 6 maanden voor de startdatum van de overeenkomst geen klant bent geweest bij Delta voor elektriciteit.
    https://www.delta.nl/sites/default/f...groenengas.pdf

Reageer

Dank je @fred44nl.

Wordt tijd dat men dit eens gaat herzien.
      Want het veroorzaakt nodeloos administratief gedoe.

Dan ben je dus een dief van je eigen portemonnaie als je niet min. 6 maanden even elders energie afneemt.
      In het gezin Vattenfall bijv. bij zusje Nuon.

Reageer

Nou Ptrol, ik ken iemand die er achteraan gezeten heeft om wat voor elkaar te krijgen en heeft een nieuw 3-jarig contract afgeloten en toch 3 maanden TV voor niks gehad dus bellen en even vastbijten kan, na enkele telefoontjes over en weer, best wel iets opleveren hoor, niet verder vertellen hoor! (haha)

Reageer

Trouwens, het mijne loopt dan ook af, ik ga mij er eens voor zetten hoor, maar eerst het nieuwe aanbod maar eens afwachten he.

Reageer

het vergelijken van energie-leveranciers vind ik erg verwarrend
            dan ga je naar zo'n vergelijkingssite en dan kun je ogenschijnlijk veel geld besparen.
            als ik m'n elektra en gas-verbruik daar invul, dan kom is uit op ca. € 1.750,-- / jaar
            nu betaal ik bij Delta ca. € 2.000,-- / jaar, maar daar zit basis TV in.
            zonder TV is het dus ook gewoon ca. € 1.750,--
            en toch zeggen die vergelijkers dat ik € 300,-- / jaar kan besparen.
            ja, waar dan ??

Reageer

Nergens, dat klopt!! Maar je kan ook in onderhandelijg gaan bij Delta uiteraard en daar is toch, als je maar aanhoudt, wel wat te halen hoor.

Reageer

Op het moment dat je energiecontract afloopt krijg je enkele weken voordien een persoonlijk aanbod via je MijnDELTAaccount. Hou dit even in de gaten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Op het moment dat je energiecontract afloopt krijg je enkele weken voordien een persoonlijk aanbod via je MijnDELTAaccount. Hou dit even in de gaten.
                  heel mooi
                  en wat zijn de mogelijkheden/consequenties als je een lopend contract wil vernieuwen naar een nieuwe looptijd van 3 jaar ??
                  dus voordat het lopende contract is afgelopen.

Reageer

Dan wachten we dat aanbod rustig af in de hoop dat Delta ons geen minder aanbod zal doen dan geheel nieuwe klanten.

Reageer

Nou,dit is voor mij nieuw,een aanbod PFFFFFFFFFFFFFFFFF.
                      Ben al klant( Energie /gas / water )van 1980 of 1981,dus al 38 jaar,maar nog nooit een aanbod gehad.
                      En Internet van 1995 tot 2018 .
                      Maar een aanbod,nee nog nooit iets gezien of gehoord.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

heel mooi
                        en wat zijn de mogelijkheden/consequenties als je een lopend contract wil vernieuwen naar een nieuwe looptijd van 3 jaar ??
                        dus voordat het lopende contract is afgelopen.
                        Beste fred44nl,

Als je je lopend contract voortijdig wilt vernieuwen naar een nieuw contract voor 3 jaar, neem dan even telefonisch contact met ons op.
                        Dan kijken we even wat de mogelijkheden zijn.
                        Wij zijn bereikbaar op 0118 22 55 00. Op werkdagen bereikbaar van 08.00 - 18.00 uur.

Reageer

Wij zijn bereikbaar op 0118 22 55 00. Op werkdagen bereikbaar van 08.00 - 18.00 uur.
                          En dit is een telefoonnummer, behorend bij....? Ik heb alleen doventelefoon dus ik wil wel van te voren weten wie ik dan aan de lijn krijg zonder dure aanloopkosten. Want ook bij mij loopt het contract binnenkort af maar daarover nog geen bericht (normaliter wel elke drie jaar)
                          Laatst bewerkt door hillebregt; 1 Feb 2019, 08:23.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

En dit is een telefoonnummer, behorend bij....?
                            dat nummer is van Delta

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-02-01 om 11.02.02.jpg
Bekeken: 1
Grootte: 90,9 Kb
ID: 171950

Reageer

Ik heb net bericht gehad dat mijn contract binnenkort afloopt, dus ik kijk in mijn Delta naar mijn persoonlijk aanbod.
                              Nou...tis niet dat je zegt goh, da's aantrekkelijk.
                              Ik kan kiezen tussen drie kado's, 1. KANS maken op een Coolblue kadobon van 250 euro, lees goed kans maken op....nihil dus.
                              dan een powerbank t.w.v.19,95 euro, nou die koop ik bij de Action voor 3 euro.
                              en 3. Kans maken op een rugzak met solar paneel, tjonge jonge zeg....weer kans maken op....ook nihil dus.
                              Als je op deze manier klanten wil houden met zoveel concurentie, moet je toch echt beter je best doen hoor. Ik ben nog nooit overgestapt van wat voor leverancier dan ook, maar zit nu toch echt te twijfelen hoor, en dan ben ik al klant sinds 1986 he.
                              Als jullie echt zo blij zijn dat ik klant blijf, doe dan ook eens lief.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X