Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slimme thermostaat probleem

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• Kikki
    begon een topic Slimme thermostaat probleem
    Slimme thermostaat probleem
    Mijn slimme thermostaat valt steeds weg om de zoveel uur,is geen pijl op te trekken.en als dat gebeurt vallen ook de slimme meters weg op de delta slim wonen app.antenne al dichterbij gehangen,helpt ook niet.
    resetten lukt maar is maar voor een paar uur.
    Ik denk dat de internet verbinding wegvalt.en dat de gateway niet meer opnieuw opstart vanzelf
    Kikki in Energie

• Kikki
    antwoordde
    Edwinb
    Hoi ik heb al contact gehad met jullie,maar ik zou worden terug gebeld door jullie,maar dat is al een week geleden,ik zou mijn antenne ergens anders hangen voor 2 dagen en dan weer contact krijgen met
    Kikki in Energie

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Kikki Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Dan kijken we dit graag even voor je na. Je mag de e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    Edwinb in Energie

Laat een reactie achter:

• Kikki
    antwoordde
    Edwinb
    Als de slimme meter wegval heb ik nog wel verbinding met andere apparaten, alleen niet met apparaten die aan de gateway verbonden zijn.
    en alles wat bekabeld kan zijn is bekabeld.dus niet veel wifi.
    Kikki in Energie
    Laatst bewerkt door Kikki; 28 Dec 2018, 13:36.

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door wjmeul Bekijk bericht
    Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Mijn app op mijn telefoon(iPhone 6) werkte prima, maar nu kan ik de thermostaat niet meer bereiken. (offline) Maar de verwarming gaat wel aan via de ingestelde tijden. Op mijn Ipad werkt het wel normaal
    Beste wjmeul,

Als het op het ene apparaat wel werkt en niet op het andere dan blijft de verbinding in stand en moet je het probleem zoeken in de instellingen van de iphone of de app op de iphone.
    Edwinb in Energie

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Kikki Bekijk bericht
    Mijn slimme thermostaat valt steeds weg om de zoveel uur,is geen pijl op te trekken.en als dat gebeurt vallen ook de slimme meters weg op de delta slim wonen app.antenne al dichterbij gehangen,helpt ook niet.
    resetten lukt maar is maar voor een paar uur.
    Ik denk dat de internet verbinding wegvalt.en dat de gateway niet meer opnieuw opstart vanzelf
    Beste kikki, Op het moment dat de slimme meter wegvalt heb je dan nog wel een internetverbinding met andere apparaten? Maak je voor de wifi verbinding gebruik van het Wifi modem of heb je nog een eigen router in gebruik?
    Edwinb in Energie

Laat een reactie achter:

• wjmeul
    antwoordde
    Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Mijn app op mijn telefoon(iPhone 6) werkte prima, maar nu kan ik de thermostaat niet meer bereiken. (offline) Maar de verwarming gaat wel aan via de ingestelde tijden. Op mijn Ipad werkt het wel normaal
    wjmeul in Energie

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X