Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slimme thermostaat probleem

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slimme thermostaat probleem

    Mijn slimme thermostaat valt steeds weg om de zoveel uur,is geen pijl op te trekken.en als dat gebeurt vallen ook de slimme meters weg op de delta slim wonen app.antenne al dichterbij gehangen,helpt ook niet.
    resetten lukt maar is maar voor een paar uur.
    Ik denk dat de internet verbinding wegvalt.en dat de gateway niet meer opnieuw opstart vanzelf
  • 6 Reacties

  • #2
    Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Mijn app op mijn telefoon(iPhone 6) werkte prima, maar nu kan ik de thermostaat niet meer bereiken. (offline) Maar de verwarming gaat wel aan via de ingestelde tijden. Op mijn Ipad werkt het wel normaal

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kikki Bekijk bericht
      Mijn slimme thermostaat valt steeds weg om de zoveel uur,is geen pijl op te trekken.en als dat gebeurt vallen ook de slimme meters weg op de delta slim wonen app.antenne al dichterbij gehangen,helpt ook niet.
      resetten lukt maar is maar voor een paar uur.
      Ik denk dat de internet verbinding wegvalt.en dat de gateway niet meer opnieuw opstart vanzelf
      Beste kikki, Op het moment dat de slimme meter wegvalt heb je dan nog wel een internetverbinding met andere apparaten? Maak je voor de wifi verbinding gebruik van het Wifi modem of heb je nog een eigen router in gebruik?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door wjmeul Bekijk bericht
        Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Mijn app op mijn telefoon(iPhone 6) werkte prima, maar nu kan ik de thermostaat niet meer bereiken. (offline) Maar de verwarming gaat wel aan via de ingestelde tijden. Op mijn Ipad werkt het wel normaal
        Beste wjmeul,

        Als het op het ene apparaat wel werkt en niet op het andere dan blijft de verbinding in stand en moet je het probleem zoeken in de instellingen van de iphone of de app op de iphone.

        Reageer


        • #5
          Edwinb
          Als de slimme meter wegval heb ik nog wel verbinding met andere apparaten, alleen niet met apparaten die aan de gateway verbonden zijn.
          en alles wat bekabeld kan zijn is bekabeld.dus niet veel wifi.
          Laatst bewerkt door Kikki; 28 Dec 2018, 12:36.

          Reageer


          • #6
            Kikki Kan je ons een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Dan kijken we dit graag even voor je na. Je mag de e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl

            Reageer


            • #7
              Edwinb
              Hoi ik heb al contact gehad met jullie,maar ik zou worden terug gebeld door jullie,maar dat is al een week geleden,ik zou mijn antenne ergens anders hangen voor 2 dagen en dan weer contact krijgen met

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X