Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

jaarnota energie / tv basis afrekening?

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• karma2018
    begon een topic jaarnota energie / tv basis afrekening?
    jaarnota energie / tv basis afrekening?
    Hallo ik heb een jaarnota ontvangen via Delta Energie. Ondanks dat ik geen energie afneem van Delta (dus geen gas of elektriciteit) moet er toch op een rare manier via Delta Energie 21 euro worden betaald. Dit alles gebeurt onder een ander klantnummer dan Delta Tv & Internet waar ik maandelijks 29 euro voor betaal. Nu heb ik een jaarnota ontvangen van Delta Energie waarin staat dat ik een afrekening heb gekregen en 22,45 euro moet betalen.? Als ik deze nota probeer te downloaden via Adobe zodat ik de afrekening kan bekijken en graag zou willen zien hoe Delta aan een afrekening is gekomen van een vast maandelijks bedrag van 21 euro ongeacht of je nu 10 dagen of 20dagen tv kijkt! Dus de nota valt niet te downloaden om deze in te kijken , wat bij elke andere nota wel lukt! Nu blijkt er al een aanmaning bij is gekomen van 17,50 euro. Delta geldwolven leg me mijn vraag eens uit!!!!
    karma2018 in Energie

• Ferry
    antwoordde
    Hallo karma2018, ik heb op je andere topic een antwoord gezet. Hopelijk is dat antwoord duidelijk. Zo niet dan hoor ik het graag.
    Ferry in Energie

Laat een reactie achter:

• karma2018
    antwoordde
    Hallo ik heb een jaarnota gekregen en daarvan staat een afrekening van een bedrag van 22.64 euro. Nu was mijn vraag waarom krijg ik een afrekening van een jaarnota als ik alleen Tv Basis en Internet afneem.? Alle nota's zijn betaald. Als antwoord kreeg ik :
    U betaalt maandelijks EUR 21,50 voor TV Basis. Op uw maandnota voor energie ronden wij de bedragen af op hele euro’s. In dit geval EUR 21,00. Dit verekenen wij op de jaarnota. Uw jaarnota gaat over de periode 22 oktober 2017 tot 21 oktober 2018; deze treft u aan in de bijlage.

Er wordt in deze nota elf termijnbedragen verrekend in plaats van twaalf. Dit betekent dat er in deze nota nog één maand betaald moet worden. Ok dus dan zou je denken dat ik dan alsnog 12 x 0,50 eurocent moet betalen....? = 6 euro maar het bedrag wat moet worden betaald is 22,64 euro.! Dus aangezien de jaarnota van mij niet kan worden gedownload op de 1 of andere manier kan ik ook niet inzien waar dit bedrag op is gebaseerd! Nu zegt Delta in een andere email die ik van hun ontving dat hun 1 maand van het afgelopen jaar niet hebben berekend en dus ik 1 maand niet heb betaald. Dus kortom ze hebben 11 maanden verrekend en dat moeten er 12 zijn want er zitten 12 maanden in 1 jaar.! Ik ben pas klant geworden bij Delta in November 2017. Dus ik ben pas klant bij Delta vanaf november 2017 en de jaarnota loopt van Oktober 2017 tot en met oktober 2018! Ik zou dan vanzelfsprekend denken ik ben pas 11 maanden klant toch..waarom zou ik er 12 moeten betalen?
    karma2018 in Energie

Laat een reactie achter:

• karma2018
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    Dat kan korter beantwoord worden. De 21 euro is het abonnement voor de kabeltelevisie. Dat komt inderdaad op een aparte factuur.
    Als je Alles-in-1 hebt, zul je zien dat die 21 euro daar wel op de factuur staat maar tevens in mindering is gebracht.
    Ik ben het met je eens dat het onduidelijk is.

Hoe het met die herinnering zit kan ik je helaas niet vertellen. Daar heb je iemand van de klantenservice voor nodig, via e-mail forumbeheer@zeelandnet.nl of op Facebook via een privébericht.
    Hallo ik heb een jaarnota gekregen en daarvan staat een afrekening van een bedrag van 22.64 euro. Nu was mijn vraag waarom krijg ik een afrekening van een jaarnota als ik alleen Tv Basis en Internet afneem.? Alle nota's zijn betaald. Als antwoord kreeg ik :
    U betaalt maandelijks EUR 21,50 voor TV Basis. Op uw maandnota voor energie ronden wij de bedragen af op hele euro’s. In dit geval EUR 21,00. Dit verekenen wij op de jaarnota. Uw jaarnota gaat over de periode 22 oktober 2017 tot 21 oktober 2018; deze treft u aan in de bijlage.

Er wordt in deze nota elf termijnbedragen verrekend in plaats van twaalf. Dit betekent dat er in deze nota nog één maand betaald moet worden. Ok dus dan zou je denken dat ik dan alsnog 12 x 0,50 eurocent moet betalen....? = 6 euro maar het bedrag wat moet worden betaald is 22,64 euro.! Dus aangezien de jaarnota van mij niet kan worden gedownload op de 1 of andere manier kan ik ook niet inzien waar dit bedrag op is gebaseerd! Nu zegt Delta in een andere email die ik van hun ontving dat hun 1 maand van het afgelopen jaar niet hebben berekend en dus ik 1 maand niet heb betaald. Dus kortom ze hebben 11 maanden verrekend en dat moeten er 12 zijn want er zitten 12 maanden in 1 jaar.! Ik ben pas klant geworden bij Delta in November 2017. Dus ik ben pas klant bij Delta vanaf november 2017 en de jaarnota loopt van Oktober 2017 tot en met oktober 2018! Ik zou dan vanzelfsprekend denken ik ben pas 11 maanden klant toch..waarom zou ik er 12 moeten betalen?
    karma2018 in Energie

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door karma2018 Bekijk bericht
    Hallo ik heb een jaarnota ontvangen via Delta Energie. Ondanks dat ik geen energie afneem van Delta (dus geen gas of elektriciteit) moet er toch op een rare manier via Delta Energie 21 euro worden betaald. Dit alles gebeurt onder een ander klantnummer dan Delta Tv & Internet waar ik maandelijks 29 euro voor betaal. Nu heb ik een jaarnota ontvangen van Delta Energie waarin staat dat ik een afrekening heb gekregen en 22,45 euro moet betalen.? Als ik deze nota probeer te downloaden via Adobe zodat ik de afrekening kan bekijken en graag zou willen zien hoe Delta aan een afrekening is gekomen van een vast maandelijks bedrag van 21 euro ongeacht of je nu 10 dagen of 20dagen tv kijkt! Dus de nota valt niet te downloaden om deze in te kijken , wat bij elke andere nota wel lukt! Nu blijkt er al een aanmaning bij is gekomen van 17,50 euro. Delta geldwolven leg me mijn vraag eens uit!!!!
    Beste karma2018, Kan je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens dan kijk ik dit even voor je na.
    Edwinb in Energie

Laat een reactie achter:

• Michel11
    antwoordde
    dgeuze... Delta beheert geen netwerk, dit wordt gedaan door Enduris, zij zijn de nerwerkbeheerder in Zeeland.
    Michel11 in Energie

Laat een reactie achter:

• fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Goh, wat ben ik blij dat ik geen telefoon meer heb, zalig hoor, die stilte...

en ook geen last van schelden
    fred44nl in Energie

Laat een reactie achter:

• hillebregt
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door camiel Bekijk bericht
    nog even een grapje, terwijl ik met deze narigheid bezig was belde er iemand uit naam van de Delta om mij over te halen om ook mijn gas en elektra over te sluit naar Delta ik kon dan een premie krijgen van 200 euro, nou al was het 1000 euro geweest, echt NOOIT geen Delta.
    Robert
    Belt Delta nou ook op zondag ? Of alsof uit naam van Delta ?

Goh, wat ben ik blij dat ik geen telefoon meer heb, zalig hoor, die stilte...
    hillebregt in Energie

Laat een reactie achter:

• fred44nl
    antwoordde
    na enkele mails en een telefoongesprek kwam ik er achter dat Delta sinds die 4 maanden deze kosten berekend vanwege het per post versturen van de nota, je hoeft het niet te betalen als je Delta een machtiging geeft zodat zij automatisch zelf geld van je rekening kunnen halen,
    en daar kwam je dus pas na 4 maanden achter ??
    met als resultaat dat je nu kwaad bent en hier even komt schelden.

misschien voortaan iets beter opletten
    want dit is echt wel ergens aangekondigd.
    fred44nl in Energie

Laat een reactie achter:

• camiel
    antwoordde
    nog even een grapje, terwijl ik met deze narigheid bezig was belde er iemand uit naam van de Delta om mij over te halen om ook mijn gas en elektra over te sluit naar Delta ik kon dan een premie krijgen van 200 euro, nou al was het 1000 euro geweest, echt NOOIT geen Delta.
    Robert
    camiel in Energie

Laat een reactie achter:

• hillebregt
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    om welke reden worden die administratie-kosten dan in rekening gebracht ??
    Volgens camiel : "Dan ben je 18 klant van Delta en heb je nog nooit te laat betaald dan wordt je als de eerste de beste oplichter te kakken gezet door dit bedrijf, gewoon schandalig zoals ik behandeld ben en hoe je dan te woord gestaan wordt, ronduit schofterig en schandalig".
    Dan word je inderdaad voor ieder onvertogen woord aangeslagen dus kassa !!

Enne fred44nl, toch wel knap hoe je met veel geduld door en om alle scheldpartijen heen laveert. Maar leuk is anders...
    hillebregt in Energie
    Laatst bewerkt door hillebregt; 23 Dec 2018, 12:45.

Laat een reactie achter:

• camiel
    antwoordde
    na enkele mails en een telefoongesprek kwam ik er achter dat Delta sinds die 4 maanden deze kostenberekend vanwege het per post versturen van de nota, je hoeft het niet te betalen als je Delta een machtiging geeft zodat zij automatisch zelf geld van je rekening kunnen halen, en in de 18 jaar dat ik klant ben bij Delta was dit niet het geval dus ontving ik gewoon elke maand de factuur over de post, dus van de een op de andere dag ontving stond er op de rekening een bedrag van 23.50 inplaats van 21. euro, dit dus zonder mij daarvan op de hoogte gesteld te hebben, ik betaalde zoals gewoonlijk netjes mijn afgesproken bedrag van 21 euro dus ik voldeed hiermee aan mijn verplichting om netjes het afgesproken aan hun over te maken,
    en dan ontvang je ineens een DREIGBRIEF, er was niet over te praten ik MOEST die 4 maal 2.50 betalen anders een INCASSOBURO, in het telefoongesprek gaf ik aan dat ik wel bereid was om Delta te machtigen om bij mij af te schrijven, zij zouden mij een formulier toe te sturen voor mijn handtekening die hiervoor nodig is, een week later ontvang ik het formulier en wat denk je ook ontvang ik de maandfactuur MET wederom de 2.50 dan vraag ik mij af hoe Delta z'n personeel opleid want ik ben hier op een BEESTACHTIGE wijze behandelt en ik zal zeker uitkijken voor een ander signaal leverancier en dat zou ik iedereen aanbevelen
    Robert
    camiel in Energie

Laat een reactie achter:

• fred44nl
    antwoordde
    Ik ontving ook een jaarnota van Delta, het ging om 4 maal niet betaalde administratiekosten, want dat brengen zij sinds vier maanden in rekening,
    om welke reden worden die administratie-kosten dan in rekening gebracht ??
    fred44nl in Energie

Laat een reactie achter:

• camiel
    antwoordde
    Ik ontving ook een jaarnota van Delta, het ging om 4 maal niet betaalde administratiekosten, want dat brengen zij sinds vier maanden in rekening, ik had daar nooit een schrijven van ontvangen dus ik betaalde dat ook niet, mijn jaarnota bestond uit een dreigbrief, ( incasso/boete/deurwaarder ) want ik zou niet gereageerd hebben op een mijn toegezonden nota over deze 4 maal 2.50, die ook echt nooit had ontvangen, dan ben je 18 klant van Delta en heb je nog nooit te laat betaald dan wordt je als de eerste de beste oplichter te kakken gezet door dit bedrijf, gewoon schandalig zoals ik behandeld ben en hoe je dan te woord gestaan wordt, ronduit schofterig en schandalig,
    Robert
    camiel in Energie

Laat een reactie achter:

• GoeRoe
    antwoordde
    Dat kan korter beantwoord worden. De 21 euro is het abonnement voor de kabeltelevisie. Dat komt inderdaad op een aparte factuur.
    Als je Alles-in-1 hebt, zul je zien dat die 21 euro daar wel op de factuur staat maar tevens in mindering is gebracht.
    Ik ben het met je eens dat het onduidelijk is.

Hoe het met die herinnering zit kan ik je helaas niet vertellen. Daar heb je iemand van de klantenservice voor nodig, via e-mail forumbeheer@zeelandnet.nl of op Facebook via een privébericht.
    GoeRoe in Energie

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X