Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht niet meer te bestellen.

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta inzicht niet meer te bestellen.

delta inzicht, maar ja dan moet je een delta mini gateway aansluiten op de slimme meter, volgens delta is de mini gateway niet meer leverbaar. na 46 jaar klant bij delta word ik van het kastje naar de muur gestuurd , het is een flut bedrijf aan het worden
  • 16 Reacties

Wat is precies je vraag?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Niggo
      Wat is precies je vraag?
      dat ik mijn verbruik en de opbrengst van de zonnepanelen niet kan inzien

Reageer

Oorspronkelijk gepost door bloemc
        Oorspronkelijk gepost door Niggo
        Wat is precies je vraag?
        dat ik mijn verbruik en de opbrengst van de zonnepanelen niet kan inzien
        Alleen de kosten/opbrengst of ook het aantal kWh en m3 niet dat is opgewekt/verbruikt?

Reageer

delta kan geen correct verbruiksoverzicht verzenden dus dan moeten ze ook geen toezegging doen aan vaste klanten
          op een gratis mini cateway zodat ik alles zelf kan inzien

Reageer

delta kan geen correct verbruiksoverzicht verzenden dus dan moeten ze ook geen toezegging doen aan vaste klanten
            op een gratis mini cateway zodat ik alles zelf kan inzien
            Bedoel je een verbruiks- en kostenoverzicht of hebben we het nu nog over het overzicht in DELTA Inzicht?

Reageer

ik bedoel delta inzicht, het is niet mogelijk om te registreren, want daar moet je een delta mini gateway voor hebben en delta verteld mij dat deze er niet meer zijn, ondanks dat ze dit apparaat nog steeds aanbieden aan vaste klanten

Reageer

ik bedoel delta inzicht, het is niet mogelijk om te registreren, want daar moet je een delta mini gateway voor hebben en delta verteld mij dat deze er niet meer zijn, ondanks dat ze dit apparaat nog steeds aanbieden aan vaste klanten
                Op dit moment zijn de DELTA Inzicht apparaatjes inderdaad niet leverbaar. Dit betekend dat wij deze dus ook niet aanbieden aan onze vaste klanten die deze nog niet hebben van ons. Wij hebben nog geen informatie mogen ontvangen over wanneer dit apparaatje weer beschikbaar komt. Excuses voor het ongemak.

Reageer

delta inzicht, maar ja dan moet je een delta mini gateway aansluiten op de slimme meter, volgens delta is de mini gateway niet meer leverbaar. na 46 jaar klant bij delta word ik van het kastje naar de muur gestuurd , het is een flut bedrijf aan het worden
                  Ze zijn weer op voorraad!

Bestellen kan via MijnDELTA. Lukt dit niet? Stuur dan een verzoek naar fourmbeheer@zeelandnet.nl met jouw klantgegevens en verzoek, zodat wij je kunnen helpen.

Reageer

Zijn de gateways alweer op? Ik wil zo'n inzicht gateway bestellen maar ik zie de optie niet in "Mijn producten".

Reageer

Oorspronkelijk gepost door RonalddeGroot Bekijk bericht
                      Zijn de gateways alweer op? Ik wil zo'n inzicht gateway bestellen maar ik zie de optie niet in "Mijn producten".
                      wat dacht je hiervan:

https://www.delta.nl/slim-wonen/ener...ht-in-verbruik

Reageer

Ondanks de link van Fred44NL kan ik niets vinden om Delta Inzicht te bestellen.
                        ik word in het systeem van het kastje naar de muur gestuurd.
                        Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

Reageer

Jeep RonalddeGroot Stuur even een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens en het verzoek voor een mini-gateway. Dan ga ik even navragen wat de voorraad is en er zo snel mogelijk één laten toezenden.

Reageer

Heb ik zojuist gedaan Edwin.
                            ik wacht het af. Bedankt
                            Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                              Heb ik zojuist gedaan Edwin.
                              ik wacht het af. Bedankt
                              Hallo Jeep,

Ik heb de e-mail inmiddels beantwoord.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X