delta inzicht, maar ja dan moet je een delta mini gateway aansluiten op de slimme meter, volgens delta is de mini gateway niet meer leverbaar. na 46 jaar klant bij delta word ik van het kastje naar de muur gestuurd , het is een flut bedrijf aan het worden
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta inzicht niet meer te bestellen.
Samenvouwen
X
- 14 Reacties
-
Oorspronkelijk gepost door bloemcOorspronkelijk gepost door NiggoWat is precies je vraag?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bloemcdelta kan geen correct verbruiksoverzicht verzenden dus dan moeten ze ook geen toezegging doen aan vaste klanten
op een gratis mini cateway zodat ik alles zelf kan inzien
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bloemcik bedoel delta inzicht, het is niet mogelijk om te registreren, want daar moet je een delta mini gateway voor hebben en delta verteld mij dat deze er niet meer zijn, ondanks dat ze dit apparaat nog steeds aanbieden aan vaste klanten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door bloemcdelta inzicht, maar ja dan moet je een delta mini gateway aansluiten op de slimme meter, volgens delta is de mini gateway niet meer leverbaar. na 46 jaar klant bij delta word ik van het kastje naar de muur gestuurd , het is een flut bedrijf aan het worden
Bestellen kan via MijnDELTA. Lukt dit niet? Stuur dan een verzoek naar fourmbeheer@zeelandnet.nl met jouw klantgegevens en verzoek, zodat wij je kunnen helpen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door RonalddeGroot Bekijk berichtZijn de gateways alweer op? Ik wil zo'n inzicht gateway bestellen maar ik zie de optie niet in "Mijn producten".
https://www.delta.nl/slim-wonen/ener...ht-in-verbruik
Reageer
-
Jeep RonalddeGroot Stuur even een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens en het verzoek voor een mini-gateway. Dan ga ik even navragen wat de voorraad is en er zo snel mogelijk één laten toezenden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk berichtHeb ik zojuist gedaan Edwin.
ik wacht het af. Bedankt
Ik heb de e-mail inmiddels beantwoord.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer