Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mailprobleem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mailprobleem

    Vandaag heb ik diverse keren een ander zeelandnet-klant te mailen, maar krijg steeds de mail terug:

    Return mail message:
    ----------------------------

    This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: [email protected] host spamfilter04.delta.nl [217.102.255.204] SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<[email protected]>: 550 no mailbox by that name is currently available



    Reporting-MTA: dns; spamfilter04.delta.nl Action: failed Final-Recipient: rfc822;[email protected] Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; spamfilter04.delta.nl Diagnostic-Code: smtp; 550 no mailbox by that name is currently available

    Begrijp ik nu goed dat het aan de ontvanger van de mail ligt?
    En waarom verschijnt rfc822 ineens voor de ontvanger mailnaam in de regel Reporting-MTA?

    Via Thunderbird en webmail geprobeerd, noppes, nada...

    Ik heb al eerder succesvol mail verstuurd naar dat adres

    Heb ook mezelf gemaild: geen probleem.

  • #2
    is al opgelost, sorry

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X