Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

POP3 naar IMAP

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    POP3 werkt vandaag nog steeds maar uiteraard zie je de speciale spam map niet.

Eigenlijk verandert er toch niet zoveel als je POP3 gebruikt. Voor het oude spamfilter moest je apart inloggen en voor de nieuwe spam-map ook in je webmail...
    Jos in E-mail

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    POP3 werkt vandaag nog steeds maar uiteraard zie je de speciale spam map niet.

Bijgevoegde bestanden
    driepinter in E-mail

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    In principe is het alleen wijziging van je poortnummer 995 in 993.

Het is niet slim om POP3 en IMAP door elkaar te gebruiken.

Heb je twee of meer apparaten waarop je de mail ophaalt dan zou ik (overal) IMAP gebruiken.
    driepinter in E-mail
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Oct 2024, 21:12.

Laat een reactie achter:

• zappy17
    antwoordde
    Sorry, map SPAM was op mijn Samsung S23 met als emailprogramma MAP van Android, maar wél ingesteld op POP3
    zappy17 in E-mail

Laat een reactie achter:

• zappy17
    begon een topic POP3 naar IMAP
    POP3 naar IMAP
    Zojuist (28-10-2024) ontdekt dat ik op mijn pc in het emailprogramma OUTLOOK plotseling een map SPAM zie staan met daarin zelfs een spammail van 27-10-2024 terwijl mijn OUTLOOK staat ingesteld op POP3
    Een tweede emailprogramma Email Aqua Mail dat zelfs staat ingesteld op IMAP is geen map SPAM terug te vinden.

Is er iemand die nu precies weet hoe van POP3 naar IMAP in te stellen voor de diverse emailprogrammas ?
    Moet je eerst POP3 verwijderen (afmelden) en daarna een nieuw IMAP account aanmaken of de bestaande serverinstelling gewoon opnieuw invullen maar dat i.p.v. POP3 nu IMAP invullen en de verdere gegevens voor IMAP invullen. ?

Gaan je emailadressen en emails automatisch mee ??
    zappy17 in E-mail

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X