Met deze e-mail willen we u informeren over enkele belangrijke wijzigingen die betrekking hebben op de spamfiltering (oftewel ‘ongewenste e-mail’) op uw mailbox bij DELTA. Wij verplaatsen nieuwe spam-mails van de quarantaine-spambox naar een aparte spammap.
Spamfiltering wordt standaard én gratis
De spammap wordt vanaf nu de standaard. Dat geldt ook voor extra e-mailboxen (zoals voor kinderen of voor een partner) waar de spamfiltering ook standaard gratis actief wordt.
Wat betekent dit voor u?
· U vindt ongewenste e-mails vanaf 1 november direct terug in de spammap in uw reguliere inbox. Dit betekent dat u alle e-mail - gewenst en ongewenst - op één plek hebt. En u hoeft niet langer naar de quarantaine-spambox te gaan om uw spam-mails te bekijken.
· Deze aanpassing wordt automatisch doorgevoerd: u hoeft zelf niets te doen.
· Als u de spammap niet kunt zien met het programma waarmee u uw mail bekijkt, dan kan het zijn dat dit daarvoor niet goed is geconfigureerd. Dit is op te lossen door het programma in te stellen op het gebruik van IMAP. Zorg ervoor dat u bij het configureren uw volledige e-mailadres als gebruikersnaam instelt. U vindt de juiste IMAP-instellingen op delta.nl/email.
Tot zover. Heeft u nog vragen?
We hopen dat deze wijzigingen bijdragen aan een verbeterde e-mailervaring en minder ongewenste e-mails in uw inbox. Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze DELTA-klantenservice via de chat, telefonisch via 0118 - 22 55 75 of via de MijnDELTA-app.
Met vriendelijke groet,
DELTA
Spamfiltering wordt standaard én gratis
De spammap wordt vanaf nu de standaard. Dat geldt ook voor extra e-mailboxen (zoals voor kinderen of voor een partner) waar de spamfiltering ook standaard gratis actief wordt.
Wat betekent dit voor u?
· U vindt ongewenste e-mails vanaf 1 november direct terug in de spammap in uw reguliere inbox. Dit betekent dat u alle e-mail - gewenst en ongewenst - op één plek hebt. En u hoeft niet langer naar de quarantaine-spambox te gaan om uw spam-mails te bekijken.
· Deze aanpassing wordt automatisch doorgevoerd: u hoeft zelf niets te doen.
· Als u de spammap niet kunt zien met het programma waarmee u uw mail bekijkt, dan kan het zijn dat dit daarvoor niet goed is geconfigureerd. Dit is op te lossen door het programma in te stellen op het gebruik van IMAP. Zorg ervoor dat u bij het configureren uw volledige e-mailadres als gebruikersnaam instelt. U vindt de juiste IMAP-instellingen op delta.nl/email.
Tot zover. Heeft u nog vragen?
We hopen dat deze wijzigingen bijdragen aan een verbeterde e-mailervaring en minder ongewenste e-mails in uw inbox. Heeft u nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze DELTA-klantenservice via de chat, telefonisch via 0118 - 22 55 75 of via de MijnDELTA-app.
Met vriendelijke groet,
DELTA
Reageer