Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail ontvangen of versturen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Inmiddels is het volgende probleem opgetreden. Mijn vrouw haar email werkt maar voor de helft. Ze kan wel mail ontvangen maar niet versturen. Ook niet vanuit de webmail. Krtijg de volgende foutmelding.
    SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
    Heeft geen zin om den helpdesk te bellen, die hebben toch geen idee waar dit over gaat. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

    Reageer


    • #17
      Staat hier een lang verhaal dat je dan je hoofd wachtwoord moet wijzigen in Mijn Delta, wie weet helpt het.

      https://www.helpmij.nl/forum/showthr...blokkeerd-quot

      Reageer


      • #18
        De andere 2 email adressen werken wel gewoon

        Reageer


        • #19
          Dit staat er als antwoord :

          Bedankt voor het stellen van je vraag! We denken graag even met je mee.

          Graag adviseren we je in dit geval om eerst je wachtwoord te wijzigen via MijnDELTA. Dit doe je door in te loggen met je account en te kiezen voor 'Zelf regelen' --> 'E-mailadressen beheren'.
          Hierna kun je op het slotje achter je hoofd e-mailadres drukken en je wachtwoord wijzigen. Deze is binnen twee uur actief.

          Vervolgens kun je weer inloggen op de Webmail omgeving én ZeelandNet Prikbord. Wanneer dit is gelukt, kun je ook weer inloggen op Spotnet.

          Lukt dit overigens niet? Stuur dan even een e-mail met je gegevens naar: [email protected].

          Het komt meer voor op dit forum :

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...as-been-locked
          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...meer-versturen
          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ft-foutmelding
          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...nt-geblokkeerd
          Laatst bewerkt door driepinter; 8 Sep 2021, 07:44.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door DoubleA Bekijk bericht
            Inmiddels is het volgende probleem opgetreden. Mijn vrouw haar email werkt maar voor de helft. Ze kan wel mail ontvangen maar niet versturen. Ook niet vanuit de webmail. Krtijg de volgende foutmelding.
            SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
            Heeft geen zin om den helpdesk te bellen, die hebben toch geen idee waar dit over gaat. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
            Het heeft zeker *wel* zin om de helpdesk te bellen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door DoubleA Bekijk bericht
              Inmiddels is het volgende probleem opgetreden. Mijn vrouw haar email werkt maar voor de helft. Ze kan wel mail ontvangen maar niet versturen. Ook niet vanuit de webmail. Krtijg de volgende foutmelding.
              SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
              Heeft geen zin om den helpdesk te bellen, die hebben toch geen idee waar dit over gaat. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
              Ik heb enkele weken terug een vriend geholpen met een soortgelijk probleem. Lees mijn ervaringen hier:E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum
              Vooral blijven bellen dus, tot je een medewerker treft die wel weet hoe alles werkt....

              Reageer


              • #22
                Daar zijn we weer. Weer hetzelfde probleem. Mijn vrouw haar email werkt maar voor de helft. Ze kan wel mail ontvangen maar niet versturen. Ook niet vanuit de webmail. Krijg de volgende foutmelding.
                SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.

                Dit wordt nu echt vervelend, ook omdat je de reden niet kent waarom dit gebeurt. Hoop dat iemand weer kan helpen. De vorige keer was het probleem opeens opgelost.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door DoubleA Bekijk bericht
                  Daar zijn we weer. Weer hetzelfde probleem. Mijn vrouw haar email werkt maar voor de helft. Ze kan wel mail ontvangen maar niet versturen. Ook niet vanuit de webmail. Krijg de volgende foutmelding.
                  SMTP-fout: [451] Your account has been locked. Please contact your administrator.
                  Dan moet je bij de beheerder zijn. Heb je het wachtwoord van je vrouw haar mailbox al veranderd?
                  De oorzaak zou je denk ik moeten zoeken in de spam-hoek: er wordt of uit je netwerk iets raars gezien, of het account van je vrouw wordt mogelijk misbruikt of is te vaak als spam gerapporteerd.
                  Je zou voor de zekerheid alle computers kunnen scannen met Malwarebytes anti-malware. En dus dat wachtwoord wijzigen…

                  Reageer


                  • #24
                    Ik zou graag het wachtwoord willen veranderen maar als ik op melding klik die aangeeft dat je het wachtwoord moet veranderen krijg ik "Hmm. We kunnen die website niet vinden.

                    We kunnen geen verbinding maken met de server op kbank.delta.nl." Wat nu?

                    Reageer


                    • #25
                      Inmiddels het wachtwoord veranderd. Resultaat is hetzelfde.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door DoubleA Bekijk bericht
                        Inmiddels het wachtwoord veranderd. Resultaat is hetzelfde.
                        Dan raad ik je echt aan om contact te zoeken met de klantenservice. (En om je computers te scannen met de gratis versie van Malwarebytes dus.)

                        Reageer


                        • #27
                          Inmiddels is de mail weer online. Bedankt voor de reacties.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door DoubleA Bekijk bericht
                            Inmiddels is de mail weer online
                            Dat mag ook wel na een half jaar. Wat was nu de oorzaak?

                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #29
                              Om antwoordt te geven op jouw vraag. Ik denk dat uiteindelijk het veranderen van het ww de oplossing was.
                              Maar helaas, vandaag kan mijn vrouw weer geen mail versturen. Melding 451. Ik kan toch moeilijk elke 4, 5 dagen het ww veranderen. heb wel alles gescand met Malwarebytes. Daar kwamen geen rare zaken naar voren.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door DoubleA Bekijk bericht
                                Om antwoordt te geven op jouw vraag. Ik denk dat uiteindelijk het veranderen van het ww de oplossing was.
                                Maar helaas, vandaag kan mijn vrouw weer geen mail versturen. Melding 451. Ik kan toch moeilijk elke 4, 5 dagen het ww veranderen. heb wel alles gescand met Malwarebytes. Daar kwamen geen rare zaken naar voren.
                                Het is iets dat van je netwerk af komt, maar daar hangen meer apparaten aan dan pc/laptop, bijv. smartphones, tablets. Die roepen ook dingen naar buiten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X