Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Mail versturen na installering glasvezel
Samenvouwen
X
-
Hi Renate , zie je mogelijkheid om te controleren of je momenteel dit ook ervaart wanneer je inlogt op jouw webmail account via http://webmail.zeelandnet.nl? Indien ook dan de e-mail niet wordt verzonden is er mogelijk iets anders aan de hand. Via de klantenservice kan dan direct worden nagezien hoe dit zo snel mogelijk wordt verholpen. Je bereikt de klantenservice via een LiveChat of Whatsapp.
Reageer
-
Hier precies hetzelfde na de aansluiting van glasvezel konden wij ook geen mails versturen (@zeelandnet.nl). Dit heb ik opgelost door mijn eigen SMTP server te gebruiken. De klantenservice van Delta weet geen oplossing hiervoor er zou een monteur langs komen, maar daar hebben we niks meer van gehoord.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Timmermans Bekijk berichtDit heb ik opgelost door mijn eigen SMTP server te gebruiken.Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Jun 2021, 13:12.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Reageer
-
Dank voor het meedenken maar helaas heeft het nog niet geholpen. Ik heb al vele mogelijkheden geprobeerd maar niets werkt.
Het is wat mij betreft ook erg onduidelijk. Ik heb deze vraag ook gesteld bij glasvezel van de Delta en zij geven aan dat ik een nieuw e-mailadres adres heb @delta.nl en dat mijn @zeelandnet.nl maar 10 dagen na installatie beschikbaar is! Was ik hier maar nooit aan begonnen, ook veel storing op de TV.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Renate Bekijk berichtDank voor het meedenken maar helaas heeft het nog niet geholpen. Ik heb al vele mogelijkheden geprobeerd maar niets werkt.
Het is wat mij betreft ook erg onduidelijk. Ik heb deze vraag ook gesteld bij glasvezel van de Delta en zij geven aan dat ik een nieuw e-mailadres adres heb @delta.nl en dat mijn @zeelandnet.nl maar 10 dagen na installatie beschikbaar is! Was ik hier maar nooit aan begonnen, ook veel storing op de TV.
Voor mij voorlopig geen glasvezelabonnement, dat weet ik wel!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Timmermans Bekijk berichtoplossing was nieuwe IP-adres.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtKun je dat uitleggen?
Veel instellingen geprobeerd van mail server delta zeelandnet de glasvezel modem gereset.
De iMac bij de buren aangesloten op de coax modem, mail werkte daar wel
Op de glasvezel modem kon ik geen verbinding maken met de mail server van Delta zeelandnet.nl
Er is ook nog een monteur geweest, deze kreeg het ook niet aan de praat.
Heb een traceroute check gedaan daar zat wat fouten in in de header
Bij de klantenservice ging toen een lampje aan en toen andere IP-adres gekregen (nieuwe range)
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Timmermans Bekijk berichtBij de klantenservice ging toen een lampje aan en toen andere IP-adres gekregen (nieuwe range)
Het probleem is hier dat een klantenservice geen helpdesk is. Men doet wel hun best, maar als het om echte problemen gaat, missen ze de kennis. Vroeger kreeg je dan een techneut aan de lijn (tweede-lijns support) die exact wist waar te zoeken... Die tijden zijn helaas voorgoed voorbij.Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Jun 2021, 11:50.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk berichtNou ik wil geen Delta fiber dus.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtFijn dat het is opgelost (welcome back)!
Het probleem is hier dat een klantenservice geen helpdesk is. Men doet wel hun best, maar als het om echte problemen gaat, missen ze de kennis. Vroeger kreeg je dan een techneut aan de lijn (tweede-lijns support) die exact wist waar te zoeken... Die tijden zijn helaas voorgoed voorbij.
ik had de techneut aan de lijn (tweede-lijns support). Pas bij de 4e techneut die wist de oplossing.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer