Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

windows live mail server fout 560

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Marcel Bekijk bericht
    Ik snap dat het niet meer ondersteund wordt alleen lastig voor de bejaarde pc gebruiker die elke verandering nu meer lastig gaat ervaren.

    Reageer


    • #17
      Beste leden,

      Terug komende op hetzelfde probleem want deze blijft ook na installeren van eMClient.
      Alles op de webmail werkt . eMClient geinstalleerd de gratis versie en niets van livemail laten importeren maar met een schone lei.

      Dus weer aan de telefoon met zeelandnet weer een check gedaan met webmail welk naar behoren werkt. Echter het versturen via eMClient weer een foutmelding over relaying .
      smtp is ingevuld met 465 . Ik heb het idee dat toch de oplossing van binnenuit zeelandnet moet zijn . De server moet het gewoon vrijgeven?

      Hier een link : Kan geen mail verzenden wegens serverfout 560 - ZeelandNet Serviceforum toen in 2019 .
      Er waren meerdere mensen met dezelfde soort klachten die alleen zeelandnet kon oplossen.

      Een advies die dan telefonisch nog werd gegeven om outlook te gebruiken ? dus iemand op de kosten jagen en achter komen dat het probleem daarmee weg zou zijn ?
      Ik kan wel meerdere email prog. installeren en die zullen dat wellicht ook met hetzelfde probleem komen denk ik. De server houd iets tegen wat bij webmail wel werkt maar niet bij een ander programma.
      Intern hebben ze toe iets verandert waardoor alles weer werkte ook bij andere mensen en waar geen instellingen zijn verandert op de pc van hun.


      gr. Marcel

      Reageer


      • #18
        Het gebruiken van Outlook zal de oplossing niet zijn - als je een ander mailprogramma wil gebruiken zou ik dan voor Thunderbird kiezen. Deze zou via de 'isb-db' automatisch de instellingen moeten kunnen ophalen.

        Wat belangrijk is:
        • afzender-adres klopt en eindigt op zeelandnet.nl
        • SMTP-server is mail.zeelandnet.nl
        • je gebruikt niet alleen poort 465 maar geeft ook e-mailadres en wachtwoord op in de instellingen voor de SMTP-server (=versturen van de mail)
        Ik heb in jouw foutmelding niets gelezen over een melding dat er spam wordt gestuurd, alleen iets over relaying.
        Dat zou een ander probleem moeten zijn dan dat waar je naar verwijst.

        Reageer


        • #19
          GoeRoe,

          vanmiddag thunderbird uitgeprobeerd bij mijn oude vriend, en tja inkomende post geen probleem ,maar verzenden no no .
          Bij elk email programma hetzelfde probleem. Dit moet een intern iets zijn wat alleen Delta / Zeelandnet kan oplossen.
          De server moet iets vrijgeven zodat het verzenden weer mogelijk is.
          Dit is niets nieuws is al in meerde topics geweest en waar alleen insider of moderators de oplossing kon geven of intern hadden opgelost, zie oude post in mijn bericht van 2019.

          b.v.d groeten Marcel

          De persoon in kwestie stuurt alleen mail door die hij ook maar ontvang dus kwestie van spam is niet van hem , maar als doorgeefluik naar andere kennissen . Onschuldig als persoon maar nooit wetende of er kwaad in zit waardoor zeelandnet hem nu banned.
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #20
            TimE Edwinb ?

            Reageer


            • #21
              GoeRoe,

              Nee dat zou niet handig zijn voor een 91 jarige alles wat verandert is al wat moeilijker te behappen. Hopelijk dat de moderator (s) nu wel iets kunnen betekenen, want via de telefoon is de helpende hand niet toereikend geweest .

              gr. Marcel

              Reageer


              • #22
                Marcel je kunt het ook nog via de chat proberen, daar kun je ook kundige medewerkers treffen als je dat screenshot deelt moeten ze er wat mee kunnen. Ik geloof dat ze dat zelfs meteen kunnen deblokkeren.

                Reageer


                • #23
                  GoeRoe,

                  Zal aan de slag gaan met de Chat, hopelijk meer expertise in deze. De bijlage was voor jou genoeg om deze naar de provider terug te wijzen, van de moderators op dit moment geen back up gehad of zijn ze niet in dienst van ?

                  gr Marcel

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Marcel Bekijk bericht
                    GoeRoe,

                    Zal aan de slag gaan met de Chat, hopelijk meer expertise in deze. De bijlage was voor jou genoeg om deze naar de provider terug te wijzen, van de moderators op dit moment geen back up gehad of zijn ze niet in dienst van ?
                    Zeker wel, maar als dit iets is dat meteen opgepakt kan worden, is de chat of telefoon echt handiger. Een forum is nu eenmaal niet geschikt voor ad-hoc acties.

                    Reageer


                    • #25
                      Beste leden,

                      Kleine update .
                      Vanmiddag met de chat verder gegaan in deze topic en wat meer resultaat kunnen krijgen .Uiteindelijk zal de blokkade opgeheven moeten zijn , deze kan ik pas weer a.s. vrijdag bij hem checken en met het verzoek om dan wl mail helemaal te verwijderen. Bij deze iedereen bedankt voor de support en geen nieuws is dan goed nieuws.
                      Bedankt voor de tip om via de chat te regelen , scheelt veel uitleg nu zeker om er al een data van is opgeslagen in zijn profiel.

                      gr. Marcel

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X