Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

windows live mail server fout 560

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • windows live mail server fout 560

    Beste forum leden,

    Deze topic heb ik ook al eens geplaats in 2019 met EdwinB als moderator met een oplossing die vanuit zeelandnet is gerepareerd.
    Echter hetzelfde probleem is weer terug bij mijn oude vriend en werkt nog steeds met windows live mail.
    Telefonisch contact gaf toen en nu ook geen soelaas, behalve via dit forum en hoop op weer eenzelfde oplossing als toen.

    Via webmail van zeelandnet werkt het wel alleen windows live mail wil niet meer werken .
    Toen was de oplossing vanaf afstand wel geregeld.

    b.v.d

    gr. Marcel;

  • #2
    Hi Marcel , Windows Live Mail wordt door Microsoft helaas al enkele jaren niet meer ondersteund bij foutmeldingen. Met het oog op veiligheid en privacy kun je jouw vriend het beste adviseren een andere e-mailclient te gaan gebruiken. Zie voor interessante aanvullende informatie hierover deze link naar de pagina van de Consumentenbond.
    Laatst bewerkt door TimE; 21 Apr 2021, 20:57.

    Reageer


    • #3
      Tip. eMClient, nederlandstalig en gratis licentie. Werkt bij mij prima. Bij installatie importeert dit programma berichten en contacten van andere mailprogramma's. Ook live mail. Lijkt op outlook.
      Laatst bewerkt door sagemon001; 21 Apr 2021, 23:26.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door sagemon001 Bekijk bericht
        Tip. eMClient, nederlandstalig en gratis licentie. Werkt bij mij prima. Bij installatie importeert dit programma berichten en contacten van andere mailprogramma's. Ook live mail. Lijkt op outlook.
        En importeert em ook incredimail?
        /nvm: https://www.emclient.com/em-client-with-incredimail
        Laatst bewerkt door Koeba; 22 Apr 2021, 08:59.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door sagemon001 Bekijk bericht
          Tip. eMClient, nederlandstalig en gratis licentie. Werkt bij mij prima. Bij installatie importeert dit programma berichten en contacten van andere mailprogramma's. Ook live mail. Lijkt op outlook.

          eM Client ondersteunt alle belangrijke e- mailplatforms, waaronder Exchange , Gmail , G Suite , Office365 , iCloud en elke POP3- , SMTP- , IMAP- of CalDAV- server.

          Automatische installatie werkt voor Gmail, Exchange, Office 365, Outlook, iCloud of andere grote e-maildiensten.

          Onlangs is de auto-import-optie toegevoegd om ook gegevens uit IncrediMail over te zetten.

          https://en.wikipedia.org/wiki/EM_Client


          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            En importeert em ook incredimail?
            /nvm: https://www.emclient.com/em-client-with-incredimail
            Heb dat een keer geprobeerd, maar dat lukte niet, terwijl het volgens emclient wel zou moeten werken. Mogelijk lag dat aan mijn versie van incredimail.

            Reageer


            • #7
              Koeba, Je zou zonodig ook dit kunnen proberen: https://robertlindeboom.nl/incredima...en-importeren/

              Herinner me nog dat ik eerder een klein programmaatje had gevonden wat incremail kan omzetten naar eml-bestanden (die je weer in een ander mail programma kan importeren)
              Geen garantie dat het werkt....

              https://www.danteck.nl/incredimail-naar-outlook/
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 22 Apr 2021, 23:16.

              Reageer


              • #8
                Dus begrijpelijk kunnen jullie intern dit niet meer oplossen ? De topic in 2019 ging over hetzelfde en met wat info over de poort instellingen bij uitgaande mail werd dit toen opgelost en werkte dit tot nu toe.
                Ik snap dat het niet meer ondersteund wordt alleen lastig voor de bejaarde pc gebruiker die elke verandering nu meer lastig gaat ervaren.

                Bedankt voor jullie antwoorden en zal hem eM Client introduceren .

                groeten Marcel

                Reageer


                • #9
                  Als je in Live Mail met IMAP (hebt ge)werkt, hoef je niets te importeren/exporteren.

                  Kijk anders ook even hier @ https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/e-mail

                  Zelf zou ik voor Thunderbird kiezen.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    "ReynardWareIncredimailConverter-0.53-Setup.exe" opzoeken. Dan lukt het wel.
                    Of inderdaad omzetten van POP3 naar IMAP.

                    Reageer


                    • #11
                      Voor zover ik op de site van em-client zie, kan die helemaal zelf incredimail-accounts met mail en contacten importeren. Nog niet kunnen testen. Blij dat IM gestopt is, wat een brakke app was dat.
                      Laatst bewerkt door Koeba; 23 Apr 2021, 19:15.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door sagemon001 Bekijk bericht
                        Tip. eMClient, nederlandstalig en gratis licentie.
                        Aandachtspuntje: de gratis versie is beperkt tot maximaal twee mailaccounts.

                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Goedemorgen beste forumleden,

                          Mijn vriendin kreeg deze melding toen zij een mail aan mij stuurde, ik ben niet zo sterk in dit, heeft iemand enig idee of dit gevaar oplevert voor mijn laptop? Omwille van de privacy heb ik de naam met ? afgeschermd. Alles werkt nu bij ons allebei weer/nog normaal. In het onderstaande ben ik de ontvanger en Ilse de afzender. Het onderstaande bericht was in het Engels.


                          <??????@??????????.com>: host ?????????.de [81.3.6.165] zei: 554 5.7.1
                          < ??????@?????????.com >: Adres ontvanger geweigerd: Afzender IP geblokkeerd
                          door: ix.dnsbl.manitu.net zie: Uw e-mailservice werd door
                          spam.over.port25.me (NiX Spam) gedetecteerd als spam op vr 23 april 2021 00:39:44
                          +0200. Je beheerder moet naar
                          http://www.dnsbl.manitu.net/lookup.php?value=185.220.172.251 gaan (als antwoord
                          op het
                          RCPT TO-commando)
                          Laatst bewerkt door Martha; 24 Apr 2021, 11:16.

                          Reageer


                          • #14
                            Martha Je kunt het beste even een nieuw topic aanmaken. Nu gaat er e.e.a. door elkaar lopen.
                            Dank.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 24 Apr 2021, 11:10.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                              Martha Je kunt het beste even een nieuw topic aanmaken. Nu gaat er e.e.a. door elkaar lopen.
                              Dank.
                              Dank je. Het staat er nu wel twee keer op.
                              Martha.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X