Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Zeelandnet en DELTA webmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    driepinter Contactpersonen worden niet apart opgeslagen op de PC en op je mobiel.
    Wat ik toevoegen aan contactpersonen op de PC krijg ik daarna direct terug te zien op de mobiele versie.



    ?

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_14.jpg
Bekeken: 603
Grootte: 14,4 Kb
ID: 187253

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      driepinter Contactpersonen worden niet apart opgeslagen op de PC en op je mobiel.
      Wat ik toevoegen aan contactpersonen op de PC krijg ik daarna direct terug te zien op de mobiele versie.



      ?

      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_14.jpg Bekeken: 0 Grootte: 14,4 Kb ID: 187253
      Raar, maar bij mij zijn het blijkbaar toch twee gescheiden systemen, wanneer ik een contact toevoeg op mijn mobiele telefoon komt deze niet aan op mijn PC of andersom.

      Verder werk ik gewoon met Windows 10 en Edge Chromium en Android 10 met Chrome.

      Synchronisatie vind bij mij dus helaas niet plaats.

      Reageer


      • #33
        Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij de contactpersonen op het device opslaat en niet op de server.
        De eventuele mappen die je gebruikt zijn toch ook op mobiel en PC dezelfde?
        Misschien cache van de browser?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij de contactpersonen op het device opslaat en niet op de server.
          De eventuele mappen die je gebruikt zijn toch ook op mobiel en PC dezelfde?
          Misschien cache van de browser?
          Heb het net met Firefox Android geprobeerd maar ook geen resultaat.

          Goed ik heb nu een workaround die voor mij werkbaar is dus we wachten maar af of er meer mensen dit probleem hebben.

          Reageer


          • #35
            De zelf gemaakte mappen zijn op zowel mobiel als PC te zien?
            Of ook hier, bij mobiel wel, en op PC niet?

            Reageer


            • #36
              Ik heb geen problemen met mail mappen die zijn precies hetzelfde op de pc als op de mobiele telefoon.

              Dat werkt gewoon goed.

              Reageer


              • #37
                Ik heb t nog eens nagekeken en nagevraagd maar de contactpersonen worden centraal opgeslagen.
                Er zijn dus geen verschillende versies op mobiel en op PC. Ik heb echter geen verklaring waarom dit bij jouw mail voorkomt.

                Reageer


                • #38
                  Jeroen
                  ???????Bedankt voor alle moeite we wachten het verder gewoon maar af.

                  Reageer


                  • #39
                    Nog even voor de volledigheid uitwisseling (synchronisatie) tussen tablet en mobiele telefoon gaat dan weer wel.

                    Daartegen op een aparte Linux PC werkt de synchronisatie met mobiel dus ook weer niet.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Sep 2020, 08:55.

                    Reageer


                    • #40
                      Poef Dat is wennen. Afdrukken van een mailtje is onhandig geworden. Voorheen pakt die de inhoud van het mailte en nu de hele pagina. Dis via tekenprogramma en prtscr nu deel wat ik nodig had geprint. Het zal wennen zijn , maar ja ik vond vorige versie handiger, om even door je mail te scrollen zonder het bericht te zien.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                        Poef Dat is wennen.
                        Vergeet niet dat (zeker) Roundcube slechts een redelijk basic oplossing is om mbv webmail je email te lezen (moderne versie van Horde).
                        De leesbaarheid is er in die 12 jaar wel op vooruitgegaan, maar kan absoluut niet worden vergeleken met bv OWA of andere webmail clients. Zelf gebruik ik Roundcube als ik onderweg ben en zonder toeters en bellen mijn email even wil lezen.
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Sep 2020, 20:48.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #42
                          Fijn dat de webmail nu ook op een smartphone goed te bekijken is. Maar... ik vind de vormgeving op m'n laptop echt een achteruitgang. Mag ik er alsjeblieft (net als bij Outlook) ZELF voor kiezen om m'n Leesvenster UIT te zetten?! Bij Outlook kun je (via Beeld - Leesvenster - Uit) er voor kiezen om het Leesvenster niet te gebruiken en dan wordt zo goed als de volledige breedte van je scherm gebruikt voor de belangrijkste kolom, namelijk de e-mails ;-). Maar bij jullie zie ik de optie Leesvenster - Uit

                          Reageer


                          • #43
                            De weergave van het berichtenvenster is niet aan te passen.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                              De weergave van het berichtenvenster is niet aan te passen.
                              Als je er voor kiest om dat niet te doen (dat is jullie goed recht) wil dat nog niet zeggen dat het niet kan.
                              Even nuanceren: technisch gezien is het dus wel aan te passen maar dan moet je in de open source code duiken.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #45

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X