Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

instelling van account op uitgaande mail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • instelling van account op uitgaande mail

    hallo
    sinds een maand kan ik niets verzenden met mijn zeelandnet email, wel ontvangen.
    dus bij antwoorden ervan lukt dat niet.
    best irritant.
    ik heb niets gewijzigd in de instelling.
    wat is er misgegaan?
    email adres heb al ongeveer 17 jaar intussen.
    ik ben benieuwd.
    grt ruud
    Laatst bewerkt door rjwjanssen; 19 Mar 2020, 15:21.

  • #2
    Niet zo verstandig om hier je emailadres te geven,
    Groet koekeroe

    Reageer


    • #3
      nog meer spam ofzo?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
        ik heb niets gewijzigd in de instelling.
        het kan goed zijn, dat jouw email-server instellingen automatisch veranderd zijn.
        ook kan de email-provider iets veranderd hebben.

        en jouw email-adres hier neer zetten is niet echt slim.
        vraag maar es aan een moderator om dat te wijzigen.

        Reageer


        • #5
          ik heb het bericht aangepast, nu zonder email adres.

          Reageer


          • #6
            Op welk apparaat?
            Welk mailprogramma gebruik je?
            En welk besturingssysteem?

            Loop de instellingen eens na: https://www.delta.nl/klantenservice/...en-controleren

            Reageer


            • #7
              hallo
              windows live mail en windows 10

              Reageer


              • #8
                Windows Live Mail wordt al drie jaar niet meer ondersteund dus dat wordt overstappen naar een ander email programma :

                https://www.seniorweb.nl/onderwerp/windows-live-mail

                Reageer


                • #9
                  Ik heb de zelfde problemen als hierboven omschreven. Op 24-3 heb ik een mail gestuurd naar forumbeheer met klantgegevens, maar tot op heden hier geen reaktie op gekregen. (enkel de mail dat er naar gestreeft wordt om binnen 5 werkdagen te reageren)
                  Omschrijving:
                  Sinds enige tijd kan ik geen mails meer verzenden via mijn zeelandnetaccount. Ik heb geen instelling of wachtwoord gewijzigd.
                  Dit lukt niet op mijn tablet, smartphone en laptop. Tevens heb ik ingelogd via laptop op webmail van zeelandnet, maar ook hier kan ik geen email verzenden. Via de smartphone heb ik het geprobeerd om via mijn telefoonprovider een mail te verzenden, maar ook dat lukt niet.
                  Ontvangen van mails lukt wel.
                  Het modem heb ik diverse keren gereset, maar geen resultaat.
                  Op het forum van zeelandnet heb ik gezocht naar een oplossing. Ik vind daar soortgelijke problemen die na een mail naar het forumbeheer zijn opgelost.
                  Hoe kan dit probleem opgelost worden?
                  Hier onder enige info:
                  Op de tablet en smartphone gebruik ik de app van Samsung mail en op de laptop W10 en outlook van Office 2016.
                  De instellingen voor uitgaande mail staan als volgt ingesteld:
                  Emailadres: [email protected]
                  Gebruikersnaam: xxxxxxxx
                  Uitgaande server: mail.zeelandnet.nl (ik heb ook smtp.zeelandnet.nl geprobeerd)
                  Beveiligingstype: SSL (een andere optie heb ik ook geprobeerd)
                  Poort: 465
                  Als ik deze instelling verifieer krijg ik de melding:
                  De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account.

                  Vriendelijke groeten,
                  tschaap
                  Laatst bewerkt door tschaap; 6 Apr 2020, 23:10.

                  Reageer


                  • #10
                    en nu weer hetzelfde probleem, ik begin er van te balen,ben al 18 jaar lid.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
                      en nu weer hetzelfde probleem, ik begin er van te balen,ben al 18 jaar lid.
                      Dat is niet zo mooi, zie je een mogelijkheid om via een chat op de website van DELTA contact op te nemen? Er kan dan direct worden nagezien of er mogelijk een blokkade is aangebracht op het IP adres. Dit is vaker het geval wanneer enkel het verzenden van e-mail niet lukt.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
                        en nu weer hetzelfde probleem, ik begin er van te balen,ben al 18 jaar lid.

                        Reageer


                        • #13
                          Hi Waarheid , het klinkt alsof er in de instellingen van de servers mogelijk iets mis gaat. Je kunt via onderstaande link de controlegegevens raadplegen. Misschien dat dit uitkomst biedt?

                          Alle informatie over het instellen en installeren van internet, televisie en telefonie. Veelgestelde vragen, instructievideo's en meer.

                          Reageer


                          • #14

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                              Hi Waarheid , het klinkt alsof er in de instellingen van de servers mogelijk iets mis gaat. Je kunt via onderstaande link de controlegegevens raadplegen. Misschien dat dit uitkomst biedt?
                              Dat ga ik proberen .maar er was niets veranderd het kwam plotseling vanmorgen. Bedankt in ieder geval.
                              Laatst bewerkt door Guest01; 1 Oct 2020, 20:18.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X