Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Junk in webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Roof
    antwoordde
    Ik had te vroeg gejuiched, vandaag stond er 1 mail in de online junk folder die ik niet op mijn home pc kreeg. Ik ben naar de spam filter gegaan en heb deze op de white list gezet. Hoe en waarom het al dan niet wel of niet werkt weet ik echt niet maar het zijn computers die hebben soms een eigen willetje. Ik leer er wel mee leven.

    Goed weekend
    Roof in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Fijn dat je de e-mails nu weer in de juiste box binnenkrijgt, maar het is natuurlijk wel raar dat de e-mails die jou moeten informeren over tegengehouden spamberichten, gezien wordt als spam.

    Ik zal hier de betreffende afdeling nog over informeren.
    MatthijsL in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Hey MatthijsL ik heb hier een beetje lopen zoeken maar kan verder weinig vinden wat er nu eigenlijk mis was. De online webmail gooit de "Spamfilter melding" in de "Junk" folder en stuurde deze niet door naar mijn thuis pc. Ik heb [email protected] en de [email protected] op de whitelist gezet en ik krijg deze mails nu wel op mijn home pc. neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vindt dat deze meldingen in de online mail versie gewoon in de Junk folder gezet worden terwijl ze eigenlijk gewoon in de inbox moeten staan. Maar het schijnt te werken dus ik denk dat we dit wel een beetje kunnen sluiten. Hoe en wat er precies aan de hand was geen idee maar het werkt verder, dus ik dank jouw en Edwin voor de gedane moeite.

    Groetjes
    Roof in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Als ik je goed begrijp Roof dan worden de meldingen die DELTA verstuurd betreffende spam, door het Spamfilter als spam worden gezien? Zie je deze ook terug in de quarantaine? Kan je anders het 'no-reply' adres eens op de whitelist zetten als deze daar nog niet opstaat?
    MatthijsL in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Hoi Edwinb ,

    Dat bedoel ik niet. dat is in d spam filter. Waar ik het over heb is in de webmail waar de spamfilter berichten in mijn Junkmail folder komen en deze worden niet door gestuurd.
    Ik snap eigenlijk niet hoe deze daar in komen, ik heb allebei de adressen in mijn adres boek staan en als ik het goed heb in de spamfilter staan deze op de whitelist
    Weet eigelijk niet hoe ik het uit moet leggen. maar ik ga verder zoeken

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: webmail.jpg
Bekeken: 427
Grootte: 67,7 Kb
ID: 179352
    Roof in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Dit gaat over de onderwerpregel van de berichten die zijn tegengehouden in het spamrapport.

    Als je hierop klikt krijg je rechts op het scherm een pulldown menu 'actions'

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: voorbeeld.JPG
Bekeken: 519
Grootte: 15,3 Kb
ID: 179340
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    begon een topic Junk in webmail
    Junk in webmail
    ik kan niet vinden wat ik zoek, dus ik vraag het hier even.
    Als ik in webmail kijk in mijn "Junk" folder heb ik daar een aantal mails van zeelandnet betreffende mijn spamfilter melding, deze krijg ik niet in mijn inbox op mijn computer, wat ik eigenlijk wel wil. Nu staat er een regel "Door op de tekst in de kolom 'Onderwerp' te klikken komt u op een pagina waar kan worden aangeven wat er met de mail moet gebeuren", ik zal er wel overheen kijken maar waar is die kolom ? Als ik naar mijn spamfilter ga staan deze mails daar niet in.
    Mijn dank is groot.

    Groetjes Roof
    Roof in E-mail

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X