Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

windows live mail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • windows live mail

    ik werk met windows live mail. kan wel mail ontvangen maar niet versturen. Volgens zeelandnet ligt dit aan de ontvanger en kan ik via inloggen van hun webmail wel berichten versturen.
    Er schijnen meer klachten te zijn hierover maar b.v. verzenden van windows livemail naar Hotmail wordt niet verstuurd dus zou Hotmail als ontvangende partij niet goed werken.
    dit staat er in het scherm dat ik krijg bij verzenden\;
    het bericht kan niet worden verzonden. de instellingen van de server voor uitgaande email (SMTP)moeten mogelijk worden geconfigureerd,
    en nog een heel verhaal eronder
    Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het graag.

  • #2
    Het is verstandig om hiermee te stoppen en over te schakelen naar een ander mail programma, daar het al bijna
    drie jaar niet meer ondersteund wordt.

    https://www.seniorweb.nl/onderwerp/windows-live-mail

    Reageer


    • #3
      Ik weet dat windows live mail verouderd is, maar het werkte tot nu toe prima. Mijn vraag is dan ook hoe kan dit ineens niet meer werken en waar ligt dat aan.
      Zeelandnet zegt dus dat het niet aan hen ligt maar waar ligt het dan aan?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door poenske Bekijk bericht
        Ik weet dat windows live mail verouderd is, maar het werkte tot nu toe prima. Mijn vraag is dan ook hoe kan dit ineens niet meer werken en waar ligt dat aan.
        Zeelandnet zegt dus dat het niet aan hen ligt maar waar ligt het dan aan?
        Een keer account uit WLM verwijderen en opnieuw toevoegen helpt soms nog. En dat iets eerst wel werkt en dan niet meer zou in dit geval juist zomaar kunnen omdat het al jaren niet meer ondersteund wordt en je dus niet mag en kan verwachten dat het blijft werken. Je weet in feite dat je tijd krijgt om over te stappen en kiest er zelf voor om het af te wachten. Dan kan dit dus gebeuren. Is niet leuk maar zo werkt ondersteuning van software wel.

        Reageer


        • #5
          Je krijgt het (wlsetup-all.exe) zelfs niet meer opnieuw geinstalleerd dus ik denk dat het nu dan toch echt over is.

          https://www.digitalcitizen.life/best...dows-live-mail

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door poenske Bekijk bericht
            Ik weet dat windows live mail verouderd is, maar het werkte tot nu toe prima. Mijn vraag is dan ook hoe kan dit ineens niet meer werken en waar ligt dat aan.
            Zeelandnet zegt dus dat het niet aan hen ligt maar waar ligt het dan aan?
            Dit is nu precies wat "het wordt niet meer ondersteund" betekent. Je krijgt er geen support meer op. Net als op Windows 7 vanaf januari 2020.
            Het is tijd voor iets anders. Bijvoorbeeld Mail van Windows 10 of het gratis programma Thunderbird.

            Reageer


            • #7
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Windows 10 mail kan ik niet vinden in de app store, geen idee waar te zoeken. Maar ik heb ook een ander zeelandnet account en wel bij Em client. Ook vandaar uit kan ik geen mail verzenden maar wel ontvangen daar krijg ik de volgende melding: Fout opgetreden kan het bericht (e-mail geadresseerde is niet geaccepteerd door de server) niet verzenden.
                Het gaat dus om het zeelandnet account dat ik heb. Via webmail van zeelandnet wekt het dus wel om te versturen.
                En Rinus windows 10 met outlook dan moet je toch Office hebben?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door poenske Bekijk bericht
                  Windows 10 mail kan ik niet vinden in de app store, geen idee waar te zoeken.

                  Windows 10 mail zit er standaard op:

                  Type : mail in het zoekvak linksonder.

                  https://www.microsoft.com/nl-nl/p/ma...ot:overviewtab

                  Help Mail en Agenda voor Windows 10
                  Laatst bewerkt door driepinter; 23 Nov 2019, 08:07.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb mail nu geinstalleerd maar ook vanuit dit mailprogramma kan ik geen mail versturen alleen ontvangen.
                    Krijg telkens een server fout en zeelandnet zegt dat het niet aan hen ligt. Ik kan wel rechtsreeks via webmail van zeelandnet mail versturen. Waar ligt de fout dan??

                    Reageer


                    • #11
                      ik ben bang dat wanneer ik b.v. thunderbird installeer als mijn emailaccount zich het zelfde probleem gaat voordoen.

                      Reageer


                      • #12
                        zelfs nu kan ik niet meer via webmail van zeelandnet mail versturen. Wie weet een oplossing.

                        Reageer


                        • #13
                          Als je zelfs via de webmail niks meer kan versturen dan is er misschien een kans dat je op een blacklist staat dus dan zul je contact moeten opnemen met de klantenservice, dit kan nog tot twaalf uur vanmiddag daarna een heel weekend niet meer.

                          Reageer


                          • #14
                            via webmail inloggen lukt nu wel gelukkig. Maar ik heb bij windows live mail diverse mappen staan die ik dus niet zie als ik inlog via webmail.
                            Die mappenwil ik bewaren want daar staan toch wel belangrijke dingen in. Hoe kan ik die dan exporteren naar webmail? Want versturen naar Hotmail om te bewaren lukt dus ook niet meer.

                            Reageer


                            • #15

                              Dat is dus best een ingewikkeld iets want dat zul je dan mail (export) voor mail (import) moeten doen naar
                              ZeelandNet Webmail

                              https://help.vodien.com/articles/exp...ows-live-mail/

                              Het beste kun je dit naar Outlook.com doen :

                              https://www.seniorweb.nl/artikel/win...-in-windows-10

                              Maar dat is ook nog een flink klusje met MailStore Home.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X