Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen spamfilter login voor mailbox

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen spamfilter login voor mailbox

Ik heb meerdere mailboxen en voor 1 (tot nu toe) zegt spamfilter.delta.nl bij opvragen loginlink dat dat geen bestaand adres is? Watskeburt?
  • 20 Reacties

Heb je al geprobeerd in te komen via de webmail en dan het spamfilter icoon, dan kun je inloggen op basis van je zeelandnet account en wachtwoord.

Je kunt dus met twee (webmail+spamfilter) verschillende wachtwoorden inloggen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Heb je al geprobeerd in te komen via de webmail en dan het spamfilter icoon, dan kun je inloggen op basis van je zeelandnet account en wachtwoord.

Je kunt dus met twee (webmail+spamfilter) verschillende wachtwoorden inloggen.
      Ah, ga ik proberen. Dankuzeerbeleefd!

Reageer

Two-factor authenticatie staat waarschijnlijk aan, maar zelf niet aangezet, waar kan ik dat beheren? Bijzonder hoor!
        Heb vaak genoeg MFA ingesteld en dan kies je daar een app bij, maar als je het zelf niet hebt ingesteld, wat dan?
        Laatst bewerkt door Koeba; 3 weken geleden.

Reageer

Ik vind dit ook heel raar maar het is vorige week ook een keer voorgekomen.

Maar tsja je moet al reeds 2FA of anders backup codes hebben om erin te komen, dus dat wordt de situatie wie was er eerder de kip of ei vrees ik.

Reageer

Waar en hoe kan ik MFA aan of uit zetten? Kan het in 'mijn delta' etc. niet vinden. Edwinb MatthijsL ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Waar en hoe kan ik MFA aan of uit zetten? Kan het in 'mijn delta' etc. niet vinden. Edwinb MatthijsL ?
              je zout ur dur je vleke van trappe

Reageer

Koeba
                Ik dienke ai je angt.
                Laatst bewerkt door driepinter; 3 weken geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Koeba
                  Ik dienke ai je angt.
                  Ha, merci. Ik dienket ok. Want 'two stap authenticatie' staat dus blijkbaar aan en heb het niet zelf aangezet. Hoop dat er iemand naar wilt kijken. (Two stap? Twee stap?...apart...)

Reageer

koekeroe ik trappe hlat deur m’n vleke!

Reageer

koekeroe ik trappe hlat deur m’n vleke!
                      oltied voorzichtig weze dimie

Reageer

/schopje in de hoop dat een mod wilt reageren

Reageer

/schopje in de hoop dat een mod wilt reageren
                          Willen reageren willen we altijd wel

De 2 factor authenticatie staat wel op 'ingeschakeld' bij de instellingen, maar meer dan een tekst is dat momenteel niet. Het zou ook niet kunnen werken als het al standaard ingeschakeld stond omdat je dan ook geen sleutel zou hebben om de 2e authenticatie uit te voeren.

Ik begrijp dat dit verwarring kan veroorzaken.

Het inloggen op het Spamfilter doe je ook het beste via de Webmail. Log dan in met het account waarvan je de instellingen wilt aanpassen.
                          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                            Het inloggen op het Spamfilter doe je ook het beste via de Webmail. Log dan in met het account waarvan je de instellingen wilt aanpassen.
                            Geprobeerd. Als ik in de webmail op Spamfilter klik, komt de 2fa vraag. En dan zit ik dus vast. Inmiddels had ik een helder moment en zag ik in de spamfiltermeldingenmails een linkje om ze niet meer te krijgen. Maar hoe kom ik er nu in als ik dat al zou willen?

Reageer

Geprobeerd. Als ik in de webmail op Spamfilter klik, komt de 2fa vraag. En dan zit ik dus vast. Inmiddels had ik een helder moment en zag ik in de spamfiltermeldingenmails een linkje om ze niet meer te krijgen. Maar hoe kom ik er nu in als ik dat al zou willen?
                              Het is raar dat standaard bij jou 2FA ingesteld staat. Als ik bij mijn gegevens kijk, dan staat 2FA gewoon uit. Ik heb een melding doorgezet om hier verder na te kijken.
                              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X