Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email

    Help alle e-mail adressen van mijn contact personen zijn ineens verdwenen uit webmail @zeelandnet.nl ,hoe los ik dit op
    Vanmorgen gebeld met zeeland -net naar de klantenservice en die kunnen mij niet helpen,ze verwijzen mij naar dit forum .
    Wie weet raad????
    Laatst bewerkt door vonnie; 11 Sep 2019, 11:29.

  • #2
    Zie je de contactpersonen nog wel staan of is alle informatie verdwenen? Maak je ook gebruik van een e-mailprogramma op de pc of laptop?

    Reageer


    • #3
      beste Edwinb alle contactpersonen staan er nog alleen zijn de e-mail adressen verdwenen ,en als ik een email adres wil toevoegen krijg ik het bericht (er bestaat al een email adres )
      Ook als ik nieuwe personen toevoeg en opsla zijn ze nadien verdwenen.Dit gaat over een email programma op mijn laptop en als ik een bericht op stel en de eerste letter typ van een contact persoon komt er geen adres tevoorschijn

      Reageer


      • #4
        vonnie. ik vermoed zomaar dat je explorer als browser gebruikt. Probeer eens een andere browser , chrome b.v.

        Reageer


        • #5
          Ik gebruik googel chrome

          Reageer


          • #6
            Er is een wonder gebeurd alles staat weer terug, mijn contact personen en mijn e-mail adressen, hoe dit kan is mij onbekend
            Vonnie

            Reageer


            • #7
              Het probleem is vanzelf in orde gekomen
              hoe kan ik deze vraag sluiten ?

              Reageer


              • #8
                Goed te horen dat het probleem is opgelost.

                Ik ga deze vraag voor je sluiten.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X