Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Your account has been locked

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Your account has been locked

    Ik krijg sinds een uurtje geleden de foutmelding "Your account has been locked" als ik mail wil versturen via zeelandnet account

    wat kan hier mis zijn gegaan en wat kan ik eraan doen
    Frank

    edit: ik ontvang wel mail via zeelandnet mail adres (enkel versturen geeft error) en error code 451 krijg ik te zien
    Laatst bewerkt door Francorius; 14 Aug 2019, 21:41.

  • #2
    Dat is vervelend... kun je met dit account wel e-mail versturen via de webmail?

    Reageer


    • #3
      Nee kan niet inloggen op webmail, krijg melding dat account geblokkeerd is vanwege spam versturen

      Reageer


      • #4
        gebeurd wel meer, zie bv: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...enden-van-spam

        Reageer


        • #5
          Hoogstwaarschijnlijk hebt u enkele gebruiksregels overtreden. Ik betwijfel of je de kans hebt om iets op te lossen. Als er een fout is gemaakt, kunnen alleen ontwikkelaars deze herstellen.
          [SIZE=12px]Free Software for Windows [URL]http://ideaprog.download/[/URL] download free[/SIZE]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Francorius Bekijk bericht
            Ik krijg sinds een uurtje geleden de foutmelding "Your account has been locked" als ik mail wil versturen via zeelandnet account

            wat kan hier mis zijn gegaan en wat kan ik eraan doen
            Frank

            edit: ik ontvang wel mail via zeelandnet mail adres (enkel versturen geeft error) en error code 451 krijg ik te zien
            Kan je het wachtwoord van het e-mailadres eens wijzigen via het mijnDELTA account. Hierna zou het inloggen weer mogelijk moeten zijn.
            Het is aan te raden de gebruikte apparaten te controleren op malware.

            Reageer


            • #7
              Heb gisteravond via Mijn Delta paswoord gewijzigd, helaas krijg nog steeds de melding dat mail geblokkeerd is vanwege spam en dat ik paswoord moet wijzigen

              Reageer


              • #8
                Kan je mij indien mogelijk via de e-mail je klantnummer en het betreffende e-mailadres doorgeven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Mocht dit niet lukken neem dan even telefonisch contact met ons op. Wij zijn bereikbaar op 0118 22 55 75

                Reageer


                • #9
                  klantnummer en mail adres zijn doorgegeven

                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt voor het doorgeven. Je ontvangt vandaag nog een reactie.

                    Reageer


                    • #11
                      opgelost door paswoord te vernieuwen op primair mail account

                      Reageer


                      • #12
                        Goed te horen dat het is opgelost.

                        Reageer


                        • #13
                          Inderdaad fijn om te horen dat het probleem is opgelost, bij deze sluit ik het topic om forum netjes te houden

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X