Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding dat mijn webmail account door uitsturen SPAM is geblokkeerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Melding dat mijn webmail account door uitsturen SPAM is geblokkeerd

    Op het moment dat mijn vrouw inlogt op de webmail van ZeelandNet dan krijgt ze de melding dat haar email geblokkeerd is.
    De reden zou zijn dat ze SPAM uitstuurt.

    Ik heb net met het hoofdaccount van mij zelf ingelogd, dat is verder geen probleem.

    Wat moeten we doen om dit te herstellen?

    Laatst bewerkt door MatthijsL; 11 Jul 2019, 13:36.

  • #2
    Wat is de exacte foutmelding die je krijgt?

    Kan je mij anders via het hoofdaccount een e-mail sturen met het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren en je klantgegevens. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer


    • #3
      Zover ik weet zou je het ww, van het geblokkeerde email adres, kunnen wijzigen en zou het binnen 24 uur de blokkade er weer af gaan.

      Reageer


      • #4
        WW wijzigen lukt niet omdat de link erachter niet werkt.

        Edwin, ik heb mijn gegevens doorgezet naar het opgegeven adres.

        Reageer


        • #5
          bertusb Bij blokkades wegens spam is een wachtwoord opnieuw instellen meestal de oplossing. Je kan het wachtwoord voor een 2de adres via MijnDelta aanpassen.

          Je kan dit doen bij Zelf regelen en dan de optie email adressen beheren. Hierin krijg je dan het email adres te zien. Achter het email adres staat een slotje en als je hier op klikt kan je het wachtwoord aanpassen.

          Zodra je dit gedaan hebt zou het email account binnen 10 uur weer beschikbaar moeten zijn.

          Reageer


          • #6
            Mijn vriendin's mail is ook om dezelfde redenen geblokkeerd. Nieuw ww aanmaken via delta kan niet, zij heeft nog geen account. En een account aanmaken moet zij weer bevestigen via de mail, die geblokkeerd is.... Wat te doen?

            Reageer


            • #7
              @missesk
              Mijn advies in deze is om een Mijn Delta account aan te maken met een niet zeelandnet e-mailadres. Mocht u in de toekomst misschien het wachtwoord kwijt zijn van uw Mijn Delta account en of uw e-mailadres dan kunt u die te allen tijden resetten omdat deze niet gekoppeld is met uw zeelandnet e-mailadres.
              Laatst bewerkt door RonaldK; 22 Jul 2019, 10:15.
              Lach vandaag!
              Morgen is het nog erger!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X