Ik heb een paar e-mail adressen die prima werken in Outlook 365 als ik via mijn vaste verbinding verzend, maar niet werken via bijv een hotspot of een ander netwerk buiten zeeland. De instellingen heb ik gechecked via zeelandnet leidraad en probleemoplosser. De instellingen zijn goed en ook de optie met "Outgoing server requires authentication" staat aan met als 2e optie "Use same settings as my incoming server". (ik heb de andere setting "Log on using user name and password" ook geprobeerd, maar geen succes)
Ik heb de wachtwoorden van deze adressen ge-reset via "mijn delta" waar bleek dat er intussen andere regels zijn voor de wachtwoorden vwb cijfers, leestekens, etc. Evengoed blijft het verzend probleem bestaan.
Verder heb ik in windows eventuele gecachte credentials weggegooid via de credential manager en ook de accounts meerdere keren opnieuw ingesteld alsook Outlook opnieuw geinstalleerd. Ik heb ook Mozilla geinstalleerd en via Mozilla en vanaf een "vreemd" netwerk mail verstuurd en dit werkt wel zonder probleem.
Wat kan ik nog meer doen om Outlook werkend te krijgen?
Ik heb de wachtwoorden van deze adressen ge-reset via "mijn delta" waar bleek dat er intussen andere regels zijn voor de wachtwoorden vwb cijfers, leestekens, etc. Evengoed blijft het verzend probleem bestaan.
Verder heb ik in windows eventuele gecachte credentials weggegooid via de credential manager en ook de accounts meerdere keren opnieuw ingesteld alsook Outlook opnieuw geinstalleerd. Ik heb ook Mozilla geinstalleerd en via Mozilla en vanaf een "vreemd" netwerk mail verstuurd en dit werkt wel zonder probleem.
Wat kan ik nog meer doen om Outlook werkend te krijgen?
Reageer