Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

webmail ligt eruit

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • webmail ligt eruit

    sinds vanochtend kan ik mn mail niet meer benaderen. smartphone, ipad, laptop, webmail.
    Toegang tot je mail is in deze tijd toch wel cruciaal. En nee het is niet verkeerd ww. Zag dat er afgelopen weer vele storingen gemeld zijn mbt "geen internet", zal geen toeval zijn.

  • #2
    inmiddels, meteen om 8 uur gebeld. "Er speelt iets met 'certificaten' maar dat heeft waarschijnlijk niets te maken met uw probleem."
    Webmail functioneerde, er was iets aan de hand met account. vond een melding "account temporarily unavailable".
    Advies wijzig ww via mijndelta. Na enig huivering mijner (op alle devices wijzigen), eerst met extra adres geprobeerd -- zelfde probleem "webmail antwoord met mislukt".
    Dan toch ook ww hoofdadres wijzigen -- zelfde probleem "webmail antwoord met mislukt".
    Plots in mailclient op hoofdadres mail van mijndelta "ww extra adres gewijzigd". Sluit client, start client (nog steeds oude ww) en mail benaderbaar. Webmail (oude ww) en kan mail benaderen. Met smartphone (oude ww) aantal berichten naar mezelf gemaild. Foutmelding "cannot send".
    Mailclient (nog oud ww) krijgt mail van mijndelta "ww hoofd adres gewijzigd". Dat is bizar. Webmail wil nu nieuw ww. Mailclient herstart en vraagt nu nieuw ww.

    Kortom ... meer geduld .. de verschillende apps/devices lijken allemaal meer of minder tijd nodig om te synchen.
    Maar wat was nu de oorzaak van deze hickup ??

    Reageer


    • #3
      Serieuze vraag: Wat heb je er aan om de 'oorzaak' te weten? Wat kun je met die informatie?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door angryvwr Bekijk bericht
        inmiddels, meteen om 8 uur gebeld. "Er speelt iets met 'certificaten' maar dat heeft waarschijnlijk niets te maken met uw probleem."
        Webmail functioneerde, er was iets aan de hand met account. vond een melding "account temporarily unavailable".
        Advies wijzig ww via mijndelta. Na enig huivering mijner (op alle devices wijzigen), eerst met extra adres geprobeerd -- zelfde probleem "webmail antwoord met mislukt".
        Dan toch ook ww hoofdadres wijzigen -- zelfde probleem "webmail antwoord met mislukt".
        Plots in mailclient op hoofdadres mail van mijndelta "ww extra adres gewijzigd". Sluit client, start client (nog steeds oude ww) en mail benaderbaar. Webmail (oude ww) en kan mail benaderen. Met smartphone (oude ww) aantal berichten naar mezelf gemaild. Foutmelding "cannot send".
        Mailclient (nog oud ww) krijgt mail van mijndelta "ww hoofd adres gewijzigd". Dat is bizar. Webmail wil nu nieuw ww. Mailclient herstart en vraagt nu nieuw ww.

        Kortom ... meer geduld .. de verschillende apps/devices lijken allemaal meer of minder tijd nodig om te synchen.
        Maar wat was nu de oorzaak van deze hickup ??
        Stuur een mail met je klantgegevens door naar [email protected]. Dan gaan we kijken wat er allemaal aan de hand is.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X