Laptop werkt met Windows 10 en Office 365.
Outlook voor Zeelandnet ingesteld: IMAP, mailserver inkomende mail: mail.zeelandnet.nl poort 993 SSL, uitgaande mail: mail.zeelandnet.nl poort 465 SSL.
Probleem:
Nieuwe mail gemaakt. Deze gaat naar de 'uit' map, wordt verzonden, maar blijft in de 'uit' map staan en gaat niet naar de map '
Outlook voor Zeelandnet ingesteld: IMAP, mailserver inkomende mail: mail.zeelandnet.nl poort 993 SSL, uitgaande mail: mail.zeelandnet.nl poort 465 SSL.
Probleem:
Nieuwe mail gemaakt. Deze gaat naar de 'uit' map, wordt verzonden, maar blijft in de 'uit' map staan en gaat niet naar de map '
verzonden'.
Alles al geprobeerd, mail account verwijderd en opnieuw aangemaakt; lost het probleem niet op.
Weet iemand de oplossing?
Nico
Alles al geprobeerd, mail account verwijderd en opnieuw aangemaakt; lost het probleem niet op.
Weet iemand de oplossing?
Nico
Reageer