Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Enduris

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Enduris

    Heb de brief in bijlage ontvangen van Enduris. Wat betekent dit ??? Wat dien ik hiermede te doen ?

    Graag bedankt voor uw antwoord, liefst op mijn mailadres.

    Met dank bij voorbaat

    M D D

  • #2
    dedoncker70 als eerste het document weg halen ! Staan persoonlijk gegevens in !?

    En morgen even bellen waar u elktra afneemt ? Misschien is dat DELTA! Dan die even bellen

    De netwerk beheer weet niet van wie u de elktra krijgt ! Misschien bent u net overgestapt? In ieder geval hun ook bel en door geven bij wie u zit voor de elktra !
    Laatst bewerkt door Dominique; 30 May 2019, 23:11.
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door dedoncker70 Bekijk bericht
      Heb de brief in bijlage ontvangen van Enduris. Wat betekent dit ???
      Enduris B.V. is uw netbeheerder in de provincie Zeeland en zorgt voor de aanleg, het onderhoud en de ontwikkeling van de Zeeuwse gas- en elektriciteitsnetten.
      Wat ik me zou kunnen voorstellen is
      - dat je woning compleet energie-neutraal is (afgemeld hiervoor?) en geen maandelijkse kosten hebt voor gas en electra. Er is momenteel een discussie gaande over het feit of je dan wel of geen servicekosten aan de netbeheerder zou moeten betalen.
      - onlangs overgestapt op andere energieleverancier(s) waarbij tijden de administratieve overstap iets is foutgegaan
      - persoonsverwisseling tenaamstelling
      - het pand is inmiddels gesloopt
      - een administratieve dwaling

      Het pand heeft een logiesfunctie (vakantiehuis) en is in 2018 gebouwd
      Kadaster @ https://www.planviewer.nl/adressen/a...iet-zeedijk-24
      Wellicht dat daar de kneep zit (nog geen gegevens doorgegeven)?

      PS Ik denk dat het goed is om je bijgesloten brief te verwijderen (persoonlijke gegevens - privacy issue) en het probleem in het kort te beschrijven in je originele bericht.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 31 May 2019, 02:30.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X