Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail verzenden wegens serverfout 560

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klummie
    antwoordde
    Mail verstuurd via outlook.com.
    Klummie in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Graag ontvang ik een e-mail met je klantgegevens en de betreffende e-mailadressen waarmee je problemen ervaart. Je mag deze e-mail richten aan [email protected].
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Ik heb 4 mailadressen van Zeelandnet. Op alle 4 kan ik niets verzenden via mijn pc. Op mijn telefoon kan het wel. En nogmaals, ik heb niets gewijzigd, staat al jaren zo ingesteld.

    Klummie in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Klummie
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Ik heb sinds gisteren ineens exact hetzelfde probleem. Aan de instellingen is niets gewijzigd. Elke andere pc/laptop/tablet/smartphone werkt prima, alleen mijn pc niet Alles gescand met antivirus/antimalware maar niks, noppes nada. Ik gebruik Outlook 2016. Thunderbird geprobeerd, exact hetzelfde relayprobleem.

    Iemand enig idee?



    Klummie in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • JeeBee
    antwoordde
    Van forumbeheer vandaag bericht ontvangen dat het weer mogelijk is om e-mail te versturen via de e-mailclient.
    Gelukkig werkt het weer.
    Hoe het opgelost is weet ik niet, maar blijkbaar lag de oplossing toch bij ZeelandNet.
    JeeBee in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • JeeBee
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    JeeBee

    Kan je mij via de e-mail de klantgegevens doorsturen evenals het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag een korte omschrijving van het probleem en de stappen die je hebt doorlopen of de link naar dit onderwerp.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Dan kijk ik dit verder voor je na.
    Gegevens zijn gemaild.
    JeeBee in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • JeeBee
    antwoordde
    Beste GoeRoe,

    Bedankt voor de tip.
    Ik ben nu niet in de gelegenheid om dat uit te proberen.
    Maar ik zal inderdaad eens de laptop meenemen en inloggen op mijn netwerk en kijken of de mail dan wel werkt.
    JeeBee in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    JeeBee De foutmelding suggeereert dat de laptop via een andere verbinding, zoals DELTA WifiSpots of een netwerk bij iemand anders thuis, wel e-mail kan verzenden. Is dat ook geprobeerd?
    Als dit klopt, dan ligt het aan het IP-adres van de klant thuis en zal ZeelandNet dit inderdaad moeten vrijgeven.
    Er is dan mogelijk toch rommel uit het netwerk van je collega gekomen - dat kan ook een ander apparaat op het netwerk zijn zoals een gehackte router of webcam. Firmware van die apparaten bijwerken is dan het advies.

    En de laptop kun je beter scannen met Malwarebytes Anti-malware (MBAM) dan met een virusscanner.
    GoeRoe in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • jandan
    antwoordde
    Ook zo.n probleem gehad, dan ga je bellen wat er dan gebeurt weet ik niet maar Zeelandnet is foetsie krijg je Delta daar gaan ze gelijk in de aanval
    fout ligt bij de klant. Mis gewoon de deskundigheid van dat telefoon team.Weet niet waar het team van Zeelandnet is gebleven,maar daar kwam je er altijd wel uit
    jandan in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    JeeBee

    Kan je mij via de e-mail de klantgegevens doorsturen evenals het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag een korte omschrijving van het probleem en de stappen die je hebt doorlopen of de link naar dit onderwerp.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Dan kijk ik dit verder voor je na.
    Edwinb in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Edwinb klinkt als iets dat even aandacht nodig heeft
    Koeba in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • JeeBee
    antwoordde
    Bedankt voor jullie adviezen. Helaas verandert er hier niks door. De foutmelding blijft bestaan.
    Het probleem ligt niet bij de instellingen van de mailserver, die staan goed.
    De foutmelding geeft aan dat ZeelandNet weer toegang tot de mailserver dient te geven.
    Feit is dat de klant alle mogelijke inspanningen heeft gedaan het probleem op te lossen en toch weigert ZeelandNet die toegang te verlenen.
    De klant gaat nu noodgedwongen overstappen naar Gmail en is erg teleurgesteld in ZeelandNet.
    Vooral de herhaalde opmerkingen "Werkt webmail? Ja? Dan kunnen we niks voor u doen. M.a.w. zoek het zelf maar uit.
    JeeBee in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JeeBee Bekijk bericht

    Fred,

    Ook je gewijzigde link werkt niet bij mij, ik krijg de melding:
    The referenced object, "{3C5FB1 2F-0AB7-4DB4-BCBD-DD40F01B850F}", does not exist.
    ja, dat klopt.
    als ik eenmaal in de keuzes ben gegaan, dan krijg ik de link niet meer in het forum.
    het begin ie dit:

    https://www.delta.nl/klantenservice/.../internet-wifi

    en dan kiezen voor email
    fred44nl in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • JeeBee
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    dat kan goed zijn, als er tenminste gebruik wordt gemaakt van het internet van Zeelandnet / Delta

    misschien heb je hier iets aan:

    https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=88010011980288,k=4610,answer=guid({3C5FB1 2F-0AB7-4DB4-BCBD-DD40F01B850F}
    Fred,

    Ook je gewijzigde link werkt niet bij mij, ik krijg de melding:
    The referenced object, "{3C5FB1 2F-0AB7-4DB4-BCBD-DD40F01B850F}", does not exist.
    JeeBee in E-mail

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X