Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Kan geen mail verzenden wegens serverfout 560
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Graag ontvang ik een e-mail met je klantgegevens en de betreffende e-mailadressen waarmee je problemen ervaart. Je mag deze e-mail richten aan [email protected].
Laat een reactie achter:
-
Ik heb sinds gisteren ineens exact hetzelfde probleem. Aan de instellingen is niets gewijzigd. Elke andere pc/laptop/tablet/smartphone werkt prima, alleen mijn pc niet Alles gescand met antivirus/antimalware maar niks, noppes nada. Ik gebruik Outlook 2016. Thunderbird geprobeerd, exact hetzelfde relayprobleem.
Iemand enig idee?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtJeeBee
Kan je mij via de e-mail de klantgegevens doorsturen evenals het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag een korte omschrijving van het probleem en de stappen die je hebt doorlopen of de link naar dit onderwerp.
Je mag de e-mail richten aan [email protected]
Dan kijk ik dit verder voor je na.
Laat een reactie achter:
-
JeeBee De foutmelding suggeereert dat de laptop via een andere verbinding, zoals DELTA WifiSpots of een netwerk bij iemand anders thuis, wel e-mail kan verzenden. Is dat ook geprobeerd?
Als dit klopt, dan ligt het aan het IP-adres van de klant thuis en zal ZeelandNet dit inderdaad moeten vrijgeven.
Er is dan mogelijk toch rommel uit het netwerk van je collega gekomen - dat kan ook een ander apparaat op het netwerk zijn zoals een gehackte router of webcam. Firmware van die apparaten bijwerken is dan het advies.
En de laptop kun je beter scannen met Malwarebytes Anti-malware (MBAM) dan met een virusscanner.
Laat een reactie achter:
-
Ook zo.n probleem gehad, dan ga je bellen wat er dan gebeurt weet ik niet maar Zeelandnet is foetsie krijg je Delta daar gaan ze gelijk in de aanval
fout ligt bij de klant. Mis gewoon de deskundigheid van dat telefoon team.Weet niet waar het team van Zeelandnet is gebleven,maar daar kwam je er altijd wel uit
Laat een reactie achter:
-
JeeBee
Kan je mij via de e-mail de klantgegevens doorsturen evenals het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag een korte omschrijving van het probleem en de stappen die je hebt doorlopen of de link naar dit onderwerp.
Je mag de e-mail richten aan [email protected]
Dan kijk ik dit verder voor je na.
Laat een reactie achter:
-
Bedankt voor jullie adviezen. Helaas verandert er hier niks door. De foutmelding blijft bestaan.
Het probleem ligt niet bij de instellingen van de mailserver, die staan goed.
De foutmelding geeft aan dat ZeelandNet weer toegang tot de mailserver dient te geven.
Feit is dat de klant alle mogelijke inspanningen heeft gedaan het probleem op te lossen en toch weigert ZeelandNet die toegang te verlenen.
De klant gaat nu noodgedwongen overstappen naar Gmail en is erg teleurgesteld in ZeelandNet.
Vooral de herhaalde opmerkingen "Werkt webmail? Ja? Dan kunnen we niks voor u doen. M.a.w. zoek het zelf maar uit.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door JeeBee Bekijk bericht
Fred,
Ook je gewijzigde link werkt niet bij mij, ik krijg de melding:
The referenced object, "{3C5FB1 2F-0AB7-4DB4-BCBD-DD40F01B850F}", does not exist.
als ik eenmaal in de keuzes ben gegaan, dan krijg ik de link niet meer in het forum.
het begin ie dit:
https://www.delta.nl/klantenservice/.../internet-wifi
en dan kiezen voor email
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
dat kan goed zijn, als er tenminste gebruik wordt gemaakt van het internet van Zeelandnet / Delta
misschien heb je hier iets aan:
https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=88010011980288,k=4610,answer=guid({3C5FB1 2F-0AB7-4DB4-BCBD-DD40F01B850F}
Ook je gewijzigde link werkt niet bij mij, ik krijg de melding:
The referenced object, "{3C5FB1 2F-0AB7-4DB4-BCBD-DD40F01B850F}", does not exist.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: