Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail verzenden wegens serverfout 560

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht

    Aan welk adres heb je dat verstuurd? Want ik heb niets gezien.
    Je hebt een prive bericht en een e-mail ontvangen.

    Reageer


    • #32
      Hallo Erwin,

      inmiddels werkt alles eindelijk weer, ik heb niets gedaan. Zoals ik al aangaf had ik zelfs niets aan de instellingen gewijzigd en stond het dus allemaal zoals het moest staan.
      Anyway, het werkt weer, dus ik ben blij. Dank voor de aandacht.
      Laatst bewerkt door Klummie; 16 May 2019, 11:26.

      Reageer


      • #33
        Goed te lezen dat het is opgelost.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Beste Marcel, Heb je voor mij de klantgegevens en het e-mailadres waarmee de problemen worden ervaren. Ook verneem ik graag de instellingen die zijn opgegeven voor de uitgaande server. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik dit even voor je na.

          Meer informatie over het instellen van een e-mailclient kan je terugvinden via deze link.

          Sinds 10 januari 2017 wordt Windows Live Mail niet meer ondersteund door Microsoft. Overstappen naar een ander e-mailprogramma wordt daarom geadviseerd.
          Hoi Edwinb,
          sorry voor de late reactie en wel bedankt voor de snelle reactie. Bij mijn eerst volgend bezoek zal ik de nodige informatie aan je kunnen geven.
          gr. Marcel

          Reageer


          • #35
            Marcel Bedankt voor de update. Ik wacht je e-mail even af en pak dit zo snel mogelijk verder voor je op.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Marcel Bedankt voor de update. Ik wacht je e-mail even af en pak dit zo snel mogelijk verder voor je op.
              Bedankt EdwinB voor je hulp.. alles werkt weer naar behoren bij mijn oude vriend ! top..!

              Reageer


              • #37
                Goed te horen dat alles weer werkt

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X