Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Tjibbe Bekijk bericht
    Het spamfilter dat sinds 2 mei vorig jaar wordt gebruikt is nog steeds niet gekoppeld aan de MijnDELTA-omgeving, dus langs die kant uitschakelen lukt ook niet.

    Ik moet helaas constateren dat dit verhaal waar is, wanneer het spamfilter is uitgezet via Mijn Delta blijft het toch gewoon werken op https://spamfilter.zeelandnet.nl/.

    Dus het blijft altijd ingeschakeld en kan dus niet uitgeschakeld worden.



    Reageer


    • #32
      Het probleem met de mail is nu opgelost omdat we een nieuw mailadres hebben aangemaakt. Zeelandnet weet zelf ook niet hoe het kwam. De mail die werd verstuurd van mijn website kwam binnen in de spammap van webmail. In de spamfilter was echter niets terug te vinden van een mail in quarantaine. De spamfilter werkt op zich prima.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


        Ik moet helaas constateren dat dit verhaal waar is, wanneer het spamfilter is uitgezet via Mijn Delta blijft het toch gewoon werken op https://spamfilter.zeelandnet.nl/.

        Dus het blijft altijd ingeschakeld en kan dus niet uitgeschakeld worden.


        Ik heb dit even uitgezet bij mijn collega's om dit verder na te kijken. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

          Ik heb dit even uitgezet bij mijn collega's om dit verder na te kijken. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
          Edwinb, denk je nog aan deze belofte die je aan driepinter en de rest van de volgers van deze discussie hebt gedaan?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Tjibbe Bekijk bericht

            Edwinb, denk je nog aan deze belofte die je aan driepinter en de rest van de volgers van deze discussie hebt gedaan?
            Goedemiddag Tjibbe,

            De spamfilter blijft actief staan ook als je hem hebt stopgezet via MijnDELTA. Dit is gemeld bij de desbetreffende afdeling. En hopelijk wordt dit ook snel verholpen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X