Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telt een alias mail adres mee voor het maximum aantal e-mail adressen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telt een alias mail adres mee voor het maximum aantal e-mail adressen?

    Op dit moment heb ik 6 'gewone' e-mail adressen in gebruik, plus nog een alias e-mail adres.
    Aangezien ik overweeg om mijn abonnement te wijzigen van Premium naar Instap. Enig nadeel dat ik hierbij zie is dat ik dan bij het Instap abonnement maximaal 5 e-mail adressen mag hebben.
    Mijn vraag is of iemand weet of een alias adres ook meetelt als een apart e-mail adres?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Werner M. Bekijk bericht
    Mijn vraag is of iemand weet of een alias adres ook meetelt als een apart e-mail adres?
    In principe niet omdat een alias al verwijst naar een bestaand emailadres.
    Een emailadres heeft een eigen inbox, terwijl email dat wordt verstuurd naar een alias in de inbox van het account waarnaar het verwijst terechtkomt.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Het lijkt me wel dat dat meetelt.. anders zou je een oneindig aantal mail aliassen kunnen maken....

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        Het lijkt me wel dat dat meetelt.. anders zou je een oneindig aantal mail aliassen kunnen maken....
        Logisch gezien zou dat ook zo zijn; weet niet welke maatregel systeembeheer daartegen heeft genomen.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Het aanmaken van een e-mailalias telt mee in het aantal adressen wat je mag aanmaken.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X