Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam leren met IOS. Iphone en Mac.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam leren met IOS. Iphone en Mac.

    Hallo,

    Ik heb een mac en de laatste maand veel spam ontvangen. Delta kan me niet helpen. Spamfilter staat aan. Emailcheck staat ook aan.
    Nu kan je spam leren maar ik kan alleen de mailadres achterhalen om de mail te openen. Dan krijg ik alleen maar meer spam.
    Kan je spam leren (op backlist zetten) zonder de mail te hoeven openen?
    Op de zeelandnetpagina kan .eml en nog wat slepen. Geen idee hoe dat moet.

    Alle tips zijn welkom. Wil mailadres graag behouden.


  • #2
    Dag RvV,

    Welkom op het forum :-)

    Het heeft helaas geen zin om op basis van de afzender de blacklist te vullen. De kans dat die afzender nogmaals wordt gebruikt is buitengewoon klein.
    De suggestie dat dat zin heeft, wordt wel gewekt op de pagina met uitleg.

    Wat beter moet werken is de suggestie om berichten te verslepen naar de spam-map. Daarvoor voeg je het account van het spamfilter eerst toe aan je eigen mailprogramma.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door RvV Bekijk bericht
      Hallo,

      Ik heb een mac en de laatste maand veel spam ontvangen. Delta kan me niet helpen. Spamfilter staat aan.
      Vreemd... Het zou namelijk niet uit moeten maken of je met een Mac of Win hardware je mail binnenhaalt omdat SpamExperts van Zeelandnet die spam zou moeten weren.
      Weet je zeker dat je inlog op de juiste Zeelandnetserver? Het gebruik van een locale blacklist of het trainen van je mailprogramma is het paard achter de wagen spannen. Ik zou persoonlijk nog eens vragen of systeembeheer van Zeelandnet naar dit probleem kan kijken.

      Zelf op onderzoek uit?
      https://www.strato.nl/faq/mail/zo-be...lf-tegen-spam/
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Mar 2019, 00:55.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X