Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord gewijzigd en nu niet meer in kunnen loggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Wachtwoord gewijzigd en nu niet meer in kunnen loggen

Ik heb deze week nadat er fraude was gepleegd met mijn Wehkamp account, het wachtwoord hiervan + het wachtwoord van mijn e-mail gewijzigd. Echter kan ik nu niet meer op mijn telefoon (een Samsung A5 2017) mijn mail bekijken. Ik doe dit normaal probleemloos via webmail.zeelandnet.nl waarna ik gebruikersnaam en wachtwoord in moet toetsen. Nadat ik dit in het verleden èèn keer gedaan had ,en daarna "mijn gegevens onthouden" aangevinkt had hoefde ik slecht op de inloggen button te klikken om mijn mail via de telefoon te bekijken. Als ik dat nu met mijn gewijzigd wachtwoord doe lukt het me niet meer, en krijg ik de melding "aanmelden mislukt"... Ook krijg ik steeds mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord in beeld, die ik dan "overschrijf", ik kan die niet uitloggen. Zou dat er soms mee te maken hebben? Wie kan mij helpen...?
  • 2 Reacties

Dit topic is dubbel geplaatst en kan worden gesloten. Zie hier voor het andere topic.

Reageer

Topic gesloten

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X