Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alias omzetten naar apart mailadres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wilco
    antwoordde
    MatthijsL Bedankt voor je antwoord! Ik ga een mail sturen naar forumbeheer, maar voordat ik dat doe (en het mailadres verwijder): hoe lang duurt het voordat dat opgepakt wordt? Het mailadres dat ik om wil zetten wordt namelijk gewoon gebruikt, dus wil dat dit zo kort mogelijk uit de lucht is..
    wilco in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    wilco Welkom op het forum!

    Wanneer je een e-mailadres/alias verwijderd, dan heeft het systeem tot 2 uur e tijd nodig om dit proces af te ronden, maar vervolgens komt het adres in een cooldownperiode zoals Ptrol al aangaf.

    Je kan een e-mail sturen naar [email protected] met daarin het e-mailadres waarom het gaat en het relatienummer waaronder dit adres actief stond. Geef in de e-mail ook even een korte omschrijving van het probleem. Het is namelijk mogelijk dat een collega hem oppakt en dan niet weet waar het over gaat. Ik zal dan het adres uit de cooldown halen zodat je hem opnieuw kan aanmaken.
    MatthijsL in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Sinds enige tijd is dit pas weer mogelijk na min. 1 maand ( cooldownperiode ).
    Ptrol in E-mail

    Laat een reactie achter:


  • wilco
    begon een topic Alias omzetten naar apart mailadres
    Alias omzetten naar apart mailadres
    Ik heb een aantal aliassen onder mijn hoofde-mailadres die ik om wil zetten naar aparte mailadressen. Is dit mogelijk?
    Ik heb geprobeerd 1 van de aliassen te verwijderen en daarna toe te voegen als nieuw e-mailadres maar daarvoor krijg ik nog steeds de melding dat dit e-mailadres al bestaat...
    wilco in E-mail

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X