Beste,
Ik heb bewust geen spamfilter van zeelandnet.
Ik filter spam zelf, en alleen als alles binnen komt, kan ik juist filteren.
Nu kom ik er achter dat zelf als je bewust geen spamfilter hebt van zeelandnet/delta.
je toch een spamfilter hebt (in je webmail). ---> [https://spamfilter.zeelandnet.nl/spa...hp#/dashboard]
en het mooiste is dat je dit filter niet kunt uit zetten, en zelfs eigenlijk niks kan met dit filter.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit filter uit zet.
Ook ben ik nieuwsgierig hoe het komt dat ik dit heb gekregen terwijl ik dit duidelijk niet wil,
en waarom de klantenservice hier niks aan kam doen.
grt Ernest
Ik heb bewust geen spamfilter van zeelandnet.
Ik filter spam zelf, en alleen als alles binnen komt, kan ik juist filteren.
Nu kom ik er achter dat zelf als je bewust geen spamfilter hebt van zeelandnet/delta.
je toch een spamfilter hebt (in je webmail). ---> [https://spamfilter.zeelandnet.nl/spa...hp#/dashboard]
en het mooiste is dat je dit filter niet kunt uit zetten, en zelfs eigenlijk niks kan met dit filter.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit filter uit zet.
Ook ben ik nieuwsgierig hoe het komt dat ik dit heb gekregen terwijl ik dit duidelijk niet wil,
en waarom de klantenservice hier niks aan kam doen.
grt Ernest
Reageer