Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spellingscontrole

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spellingscontrole

    Ik heb de taal op mijn computer ingesteld op Nederlands, ook de webmail. Desondanks blijft er gecontroleerd worden in de Engelse taal(rode lijntjes onder alle woorden). Hoe kan ik dit veranderen en hoe zet ik de spellingscontrole uit????

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Jdh Bekijk bericht
    Ik heb de taal op mijn computer ingesteld op Nederlands, ook de webmail. Desondanks blijft er gecontroleerd worden in de Engelse taal(rode lijntjes onder alle woorden). Hoe kan ik dit veranderen en hoe zet ik de spellingscontrole uit????
    misschien kun je aangeven welk besturingssyteem en welke versie je gebruikt.

    Reageer


    • #3
      Windows 10 Home, versie 1803

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jdh Bekijk bericht
        Windows 10 Home, versie 1803
        je moet niet alleen de taal van Windows zelf in NL zetten, maar ook het Spellings-programma.

        Reageer


        • #5
          Dat vermoedde ik al, maar kan nergens een spellingsprogramma vinden (stom misschien, maar ben ook niet meer zo jong)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jdh Bekijk bericht
            Dat vermoedde ik al, maar kan nergens een spellingsprogramma vinden (stom misschien, maar ben ook niet meer zo jong)
            leeftijd heeft er niet zo veel mee te maken
            maar omdat ik zelf geen Windows (meer) heb, zul je op iemand moeten wachten, die dat wel heeft.

            Reageer


            • #7
              Kijk bij de windows instellingen eens onder apparaten en typen, daar kun je spellingscontrole in- en uitschakelen.

              Reageer


              • #8
                Misschien kun je hier nog controleren of de weergave taal wel op Nederlands staat.

                Reageer


                • #9
                  Welke browser gebruik je? In Google Chrome is dit ook nog in te stellen.

                  Klik rechtsboven op de drie punten
                  • Ga naar Instellingen
                  • Kies voor Geavanceerd
                  • Open onder Talen: Spellingscontrole
                  • Kies hier voor Nederlands

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X